Dere kiwi ansatte se her!

Krølla82

Forumet er livet
Jeg er så drit lei jobben jeg har, er så lei av å få kjeft og kjøre ørt og ørti mil for å komme til jobb...det er nå en ledig jobb på kiwi butikken 5 min fra her jeg bor.Har jobba på Rimi før da jeg var 18 år så vet det er en enkel jobb hvor man går på jobb og gjør jobben og går hjem.En mye enklerehverdag for å si det sånn og det ønsker jeg meg....

men så kommer jeg til poenget...hvor mye har dere i timelønn? Hvor gammle er dere og hvor mange års jobb erfaring har dere da med denne time lønna? Trives du i jobben din?

113,33 kr timen, er 23.
er du over 25 så er det litt mer i timen igjen.
Men er kveldstillegg å helge tillegg oxo da[:D]

Jeg har jobbet på kiwi siden nov har ca 129 kr timen er 26 år.

Jeg STORTRIVES!!! Har verdens beste kollegaer og en super sjef og det har ALT å si. Jeg lilker jobben min fordi jeg har hele tiden noe å gjør på. Er liksom ikke bare å sitte i  kasse med et smil om munnen[;)]

ORIGINAL: krima

113,33 kr timen, er 23.
er du over 25 så er det litt mer i timen igjen.
Men er kveldstillegg å helge tillegg oxo da[:D]

Dvs at man får utbet ca 15000 kr eller noe hvis man jobber 100% da.Ikke så verst det.

ingen flere kiwi ansatte her?

Jeg jobber ikke på Kiwi, men har ei venninne som har jobbet der et par år.
Hun startet som vanlig butikkansatt, ble så låseansvarlig og ble ansatt som ass.butikksjef for ikke lenge siden. Hun stortrives på Kiwi [:)]. Tror lønna her helt greit, og man kan lett stige i gradene ved interesse for det.
Her vi bor virker alle som jobber på Kiwi veldig glad i jobben sin[:)][;)].

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg jobber ikke på Kiwi, men har ei venninne som har jobbet der et par år.
Hun startet som vanlig butikkansatt, ble så låseansvarlig og ble ansatt som ass.butikksjef for ikke lenge siden. Hun stortrives på Kiwi [:)]. Tror lønna her helt greit, og man kan lett stige i gradene ved interesse for det.
Her vi bor virker alle som jobber på Kiwi veldig glad i jobben sin[:)][;)].

Er en ledig stilling på kiwi rett ved meg nå som låseansvarlig. Tror jeg skal søke på den jeg. Hadde vært så digg med 5 min kjøre vei i steden for 45 min. Jeg kunne jo faktisk gå til jobb,vil ta meg kanskje 20 min. Vil jo kanskje være litt dumt å bytte jobb nå som vi er prøvere....men har jo ingen garanti for at det klaffer de nærmeste mnd'ene, og de kan vel ikke gi noen sparken fordi de er gravide.Og for å ha rett på svangerskaps penger må man vel ha jobbet i 6 mnder eller noe?

ORIGINAL: Krølla82
Er en ledig stilling på kiwi rett ved meg nå som låseansvarlig. Tror jeg skal søke på den jeg. Hadde vært så digg med 5 min kjøre vei i steden for 45 min. Jeg kunne jo faktisk gå til jobb,vil ta meg kanskje 20 min. Vil jo kanskje være litt dumt å bytte jobb nå som vi er prøvere....men har jo ingen garanti for at det klaffer de nærmeste mnd'ene, og de kan vel ikke gi noen sparken fordi de er gravide.Og for å ha rett på svangerskaps penger må man vel ha jobbet i 6 mnder eller noe?

Jeg byttet jobb som prøver, og her satt ikke spiren før jeg hadde vært fast ansatt nesten ett år. Man må ikke planlegge for mye, og om du så blir gravid med en gang er det bare å være i jobb/sykemeldt 6 måneder før fødsel så er alt i boks. Ingen fare. Og de sparker neppe noen pga graviditet der. Det er helt naturlig å bli gravid og såvidt jeg vet ang Kiwi er ikke de noe vanskelige ang det med barn osv.
Go for it! [:D] Viktig at du er fornøyd og avslappet også. Godt for prøvingen og godt for en spire.

ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: Krølla82

Jeg byttet jobb som prøver, og her satt ikke spiren før jeg hadde vært fast ansatt nesten ett år. Man må ikke planlegge for mye, og om du så blir gravid med en gang er det bare å være i jobb/sykemeldt 6 måneder før fødsel så er alt i boks. Ingen fare. Og de sparker neppe noen pga graviditet der. Det er helt naturlig å bli gravid og såvidt jeg vet ang Kiwi er ikke de noe vanskelige ang det med barn osv.
Go for it! [:D] Viktig at du er fornøyd og avslappet også. Godt for prøvingen og godt for en spire.

Nei skal prøve å ikke planlegge for mye....men lettere sagt enn gjordt...

Da har jeg søkt...wish me good luck girls![:)]

ORIGINAL: GuttemammaX2

LYKKE TIL!!!![:D][:D]Håper du kommer inn til vår grønne planet!!! 

Skal krysse noen fingre for deg. Er vireklig en super arbeidsplass!!!![;)] 

Back
Topp