Dere kan snart få skjult gruppe

For noen skravlebøtter vi er, woop-woop, haha

Ang navn, for meg er det klekkende likegyldig hva den heter. Skjult september 2017 funker for meg liksom, men hvis det er noen veldig kreative sjeler her inne med bedre forslag så er jeg med på de :D

Ang navn, for meg er det klekkende likegyldig hva den heter. Skjult september 2017 funker for meg liksom, men hvis det er noen veldig kreative sjeler her inne med bedre forslag så er jeg med på de :D
Hva med f.eks "høstspirene" "september gull" eller noe lignende?

3460 innlegg har dere skrevet nå. Ikke lenge til dere kan få skjult gruppe :D

På tide å tenke på hvem som skal være tilgangsansvarlig, og ett navn på gruppen deres.
Kanskje dere ønsker å endre på reglene/kriteriene for gruppen også? Gi meg beskjed :)

Jeg er jo helt ny her, men.. skjult gruppe? Går nåværende gruppe over til å bli skjult eller blir det to grupper? Jag fattar ingenting! Haha!

Blir en egen link til skjult gruppe her inne som du kan trykke inn på og bruke som denne gruppen. Eneste forskjellen er at den ikke er åpen for alle til å se, kun for de som møter kriteriene for å være i den

Jeg er jo helt ny her, men.. skjult gruppe? Går nåværende gruppe over til å bli skjult eller blir det to grupper? Jag fattar ingenting! Haha!
Det blir to grupper. Denne gruppen du nå skriver i er åpen for alle. Også legger jeg til en som er skjult som man må melde seg inn i om man oppfyller kravene (se infotråd festet på toppen). Der kan man prate litt mer privat, vise bilder f.eks og slik som man ikke vil at "hele verden" skal se ;)

Hvor ser man hvor mange innlegg man har hatt i forumet? Er det ikke krav om minimum 50 for å være medlem av skjult?

Back
Topp