Dere kakekonkdamer.....

Trone

Gotta love ebay
VIP
Er det noen flere som vil være med på den?

Det virker jo som det bare er beybin og meg som har meldt oss på og hvis det ikke er noen flere som vil være med så har vi lyst å fremskyve fristen.

Så HYL ut dersom dere vil være med :) :)
 
wææ, var ikke fristen 30 aug? 
Tenkte jeg skulle lage til helgen når vi får besøk nå men jeg kan ta bilde og ha den til neste gang? :) bare finne ut hvem som vinner og tema først så er jeg med :D 

 
bare send bilde så tar vi 2 avstemninger;)  er 2 til som er med som fortsatt vil så..
 
bare send bilde så tar vi 2 avstemninger;)  er 2 til som er med som fortsatt vil så..
 
Jeg var påmeldt, jeg, men ser at datoen som ble satt ikke gjaldt allikevel? Handla bakeutstyr som en gal i går til denne kaka.......kjipt...........
 
Jeg blir med neste gang istedet jeg :) nå kan vi jo lage en etter at denne avstemningen har gått ut? :) det er fullt og holdent min egen feil.. jeg har ikke vært her inne på en stund pga besøk og beklager så mye at jeg ikke har svart.. 

Men kjempe fine kaker dere har laget, jeg lager en neste gang :) 
 
kom igjen jenter.. sleng dere med nå, er jo enda noen dager igjen, mene jeg må forlenge fristen deres lite granne for jeg reiser til Tyrkia til helga å kommer ikke hjem før 6 september, så om dere kan så har dere en uke lengre;)
 
dytt
 
Jeg må finne motivasjon til å lage kaker igjen :( ble mislykka totalt i helgen og jeg håååpet ikke jeg måtte si det :D hehe.. hva med cupcake konk? :D hihih.. den har jeg dreisen på :) ikke blir de svidd eller tørre :D Jeg har laget fromasj kake da men det kan vel ikke være med i konken? 

edit : der er det ferdig pynt på.. 
 
Back
Topp