Ole Brumm Forumet er livet 22 Sep 2009 #1 er så imponert over dere. Noen som bor i eller i nærheten av Oslo/Akershus? Har så lyst på en sånn mmf kake til neste dåp...[:D]
er så imponert over dere. Noen som bor i eller i nærheten av Oslo/Akershus? Har så lyst på en sånn mmf kake til neste dåp...[:D]
Chevron Gift med forumet Julibarna 2019 Juliknøttene 2022 22 Sep 2009 #2 Hvis du går inn på forum på www.festkaker.no så mener jeg du kan finne kakebakere fra ditt område der [:)]
Hvis du går inn på forum på www.festkaker.no så mener jeg du kan finne kakebakere fra ditt område der [:)]
Ole Brumm Forumet er livet 23 Sep 2009 #3 ORIGINAL: KonTrolla Hvis du går inn på forum på www.festkaker.no så mener jeg du kan finne kakebakere fra ditt område der [:)] Fant bare en nettbutikk jeg[8D], noen som har en link eller andre tips?
ORIGINAL: KonTrolla Hvis du går inn på forum på www.festkaker.no så mener jeg du kan finne kakebakere fra ditt område der [:)] Fant bare en nettbutikk jeg[8D], noen som har en link eller andre tips?
Ole Brumm Forumet er livet 14 Okt 2009 #4 Dytter litt jeg. Send meg gjerne pm om noen vet om noen[:D]