Dere i Viken

Lundring...! (Jessheim.)
Går alltid til han :)
I uke 12-13, organrettet ultralyd, og så en gang senere (for sjekk, og 3D bilder.) ;)

Knøttet ultralyd i Moss anbefales på det sterkeste. AK er utrolig dyktig. Hun oppdaget feil på foster i magen de ikke klarte å se på OUL. Fikk også vite kjønn veldig tidlig. Var der flere ganger med førstemann.

Mille på familieklinikken på Majorstuen

Knøttet ultralyd i Moss anbefales på det sterkeste. AK er utrolig dyktig. Hun oppdaget feil på foster i magen de ikke klarte å se på OUL. Fikk også vite kjønn veldig tidlig. Var der flere ganger med førstemann.
Signerer denne - fantastisk dame, som virkelig kan jobben sin:) anbefales varmt!

Er det han det snakkes om, (hørt nevnes minst to steder) som er skikkelig flink til å finne sykdommer/avvik hos foster?
*sniker* Ja, han er utrolig dyktig. Kona også, jobber på samme sted :)
Han fant et avvik på min sønn som de ikke så på ordinær. Anbefales selv med lang reisevei :)

Lundring hos Spesialistsenteret for kvinner. Og Mille hos familieklinikken på Majorstuen :)

Har tidligere vært hos ho i Moss og ho er ufattelig dyktig. Flink, snill og ufattelig dyktig på å se avvik.
Men har hatt avvik på to foster og psyken min tåler ikke helt å skulle gå til samme sted som jeg fikk dårlige beskjeder- hvis jeg ikke virkelig må.

Takk for tips

Spesialistsentret for kvinner- Martin Lundring.

Gått til han i 5 svangerskap.

Har det beste/nyeste utstyr som er å få tak i som gir vanvittig bra ultralydbilder.

Han tar seg god tid og du får med mange bilder uansett hvilken uke du er i.

Verdt hver eneste krone.

Back
Topp