dere i stavanger og stavangerområdet....

krølltoppa

Elsker forumet
Hvor gamle var barna deres da dere var ute å trilla første gangen? Er så usikker med tanke på været her. Veslegutt er 4 dg nå. Blir uaktuelt enda, men kjekt å høre med dere andre når dere trilla første gangen. [:)]

Trilla tur på dag 7, men det var bare fordi jeg ble liggende 6 dager på barsel. Ifølge de på sykehuset kunne de gjerne trilles og sove ute med en gang

Var ute å trillet idag, og Nora er 6 dager.
Slik som været var idag var det jo  fint. Hadde egentlig tenkt meg en tur ut igår, men da blåste det jo helt forferdelig

Trillet da hun var 5-6 dager. Er ute å triller nesten hver dag [:)] Har voksi pose (sånn med lammeull og gåsedun), også bruker jeg å ha et ullpledd rundt henne.

Trillet vel føste gang når hun var 6-7dager, hadde nok gjort det før hvis det ikke var for masse besøk og at jeg var så dårlig til beins enda, etter sying og bekkenløsning.
Jeg har fått beskjed om at eg tur ut hver dag er KJEMPE bra både for baby og mammaen =), de ligger jo godt beskytta ned i vogna i pose/under dyne.

har ikke vert på trilletur enda,har hatt så mye besøk så dagene har gått kjempefort.hvis det er fint vær i morgen så må vi nok ut og lufte oss[:)]

Back
Topp