Dere i krsand by og kommune

Dollface

Forumet er livet
VIP
Har dere fått svar på barnehagesøknaden ennå??
*venter så spent* [:D]

ORIGINAL: Tøysetulla

Jeg har fått svar fra en barnehage, fikk på fredag! Vi fikk plass!![:)]

Får man svar på alle barnehagene man har søkt på uansett ja eller nei?

på fredag ja.. kanskje jeg får svar i dag da... *håpe håpe*

er jo full dekning så det man får svar på er vel HVILKEN bhg man har kommet inn i?
Vet ikke jeg [:D]

Kan jeg spørre hvilken bhg du fikk plass i? Send gjerne på pm [:D]

ORIGINAL: Dollface™

er jo full dekning så det man får svar på er vel HVILKEN bhg man har kommet inn i?

Roligheden Barnehage, ligger på Lund![:D]
Men vi er ikke helt sikre på å takke ja enda... Hmm..må i tenkeboksen et par dager..er svarfrist 14.
Er jo hjemme med en liten da likevel, men tror egentlig det hadde vært godt for snuppa med noen dager i barnehage..[8|][:D]

Barnehage er alltid godt.. har et par venninner som var hjemme med små og eldstemann hadde full plass i bhg - gull verdt i følge de [:D]
Vi har søkt på dvergsnestangen vi da, og hokus pokus på 2valget.. viiiiiiiil på dvergsnes [:D][:D]

De sendte ut svar fra bhg på torsdag. Og 2. opptaket sendes ut 22. april.
Håper vi får svar en av de nærmeste dagene, men tror ikke vi har fått plass. Burde fått det på fredag eller idag...[&:]

ORIGINAL: Nøste77

De sendte ut svar fra bhg på torsdag. Og 2. opptaket sendes ut 22. april.
Håper vi får svar en av de nærmeste dagene, men tror ikke vi har fått plass. Burde fått det på fredag eller idag...[&:]

Åh nei.. [&:]
Og jeg som trodde det var full dekning... jeg VET det var masse ledige plasser i bhg vi har på 1.valg men.... åååååååååååh... jeg vil ha svar nååååååååååååååå...

fikk svar i går- fikk 1.valget,så nå har lillebror barnehageplass i samme barnehage som storebror[:D]

ORIGINAL: ~StRaToS~

fikk svar i går- fikk 1.valget,så nå har lillebror barnehageplass i samme barnehage som storebror[:D]

på søndag?? Hvooor?? Er det en nettside jeg har gått glipp av? [&:]

ORIGINAL: ~StRaToS~

på søndag?? Hvooor?? Er det en nettside jeg har gått glipp av? [&:]

Oj sorry, jeg roter så fælt[&:]
Jeg mente på fredag[:)]

Det ER full dekning her, men er ikke aktuelt å kjøre til andre sida av byen for å få henne i bhg. [8D] Må være noe her i nærheten. Men håper på 2. opptaket da [;)]

ORIGINAL: Nøste77

Det ER full dekning her, men er ikke aktuelt å kjøre til andre sida av byen for å få henne i bhg. [8D] Må være noe her i nærheten. Men håper på 2. opptaket da [;)]

Ahh.. da er det håp i hengede snøre [:D]

Vet det var masse ledige plasser i 1.ønsket vårt og siden det er nabo med der vi skal bo er det jo perfekt! [:D]

ORIGINAL: lene78

jepp fått svar på hovedopptaket - bare de som får plass som dår svar

men vi bor langt unna krsand nå da. kanskje posten er treg.. [&o]

ORIGINAL: lene78

ORIGINAL: m@rit

Roligheden Barnehage, ligger på Lund![:D]
Men vi er ikke helt sikre på å takke ja enda... Hmm..må i tenkeboksen et par dager..er svarfrist 14.
Er jo hjemme med en liten da likevel, men tror egentlig det hadde vært godt for snuppa med noen dager i barnehage..[8|][:D]

der jobber tanta mi [:D] høres ut som en barnehage med høyt faglig nivå ut fra det hun forteller om

Der skal vi gå på den nye avdelinga - gul!

Ska ikke dere i Bamsebo barnehage Lene? Ikke Roligheden vel? (blander meg inn her!! hehe!)

Jobber i barnehage selv, og vet at alle som har fått plass i førsteopptaket har fått brev til nå. Neste runde er i slutten av april. Håper dere får plass da! Vi har fått plass! Kjempefornøyd!

Back
Topp