Dere hvor hodet er festet

Tresmåhjerter

Gift med forumet
Kjente dere noe når det festet seg? Utrolig hva man glemmer mellom hver gang. I går stakk det så grusomt pluss at det presset veldig ned, så det var vondt å gå. Nå må jeg på do etter å bare ha drukket litt. Lurer på om hun kanskje festet seg i går. Magen har sunket litt over natten også.

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Dette er mitt første svangerskap, så jeg har ingen erfaring. Men, opplever akkurat det samme, og lurer også på om det betyr at hodet har festet seg.

Det var liksom så rart med akkurat den timen i går hvor de var sånn. Siden det var så ekstremt. Jeg burde jo husket fra de to andre gangene, men senilheten lenge leve:p

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Her opplever jeg også nedpress og føler jeg fyker på do konstant. Må nesten på do hver gang jeg er oppe å går...men kommer fint lite urin ut. Irriterende. Var nettopp en hel dag i dyreparken med samboer og barn....det var lite gjennomtenkt for å si det slik. Følte jeg hang på slep etter dem gjennom hele parken :p

Her opplever jeg også nedpress og føler jeg fyker på do konstant. Må nesten på do hver gang jeg er oppe å går...men kommer fint lite urin ut. Irriterende. Var nettopp en hel dag i dyreparken med samboer og barn....det var lite gjennomtenkt for å si det slik. Følte jeg hang på slep etter dem gjennom hele parken :p
Godt jeg ikke er alene:p hadde helt glemt hvor kjedelig det er å gå 100 ganger på do hver natt også. Og det kommer nesten ingen ting. Begynte ikke så tidlig med nr 2 heller. Men nå føler jeg at hodet er mellom bena mine også. Men frøkna får holde seg inne til 13 august!:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Godt jeg ikke er alene:p hadde helt glemt hvor kjedelig det er å gå 100 ganger på do hver natt også. Og det kommer nesten ingen ting. Begynte ikke så tidlig med nr 2 heller. Men nå føler jeg at hodet er mellom bena mine også. Men frøkna får holde seg inne til 13 august!:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Ja, de får holde seg inne vertfall til uke 37!!! Skal ikke ha noe for tidlig fødsel her i gården :p Vi to har samme termindato også :p men tickere`n min er noen dager feil. Har ikke fått somlet meg til å fikse den enda..

Ja, de får holde seg inne vertfall til uke 37!!! Skal ikke ha noe for tidlig fødsel her i gården :p Vi to har samme termindato også :p men tickere`n min er noen dager feil. Har ikke fått somlet meg til å fikse den enda..
Har vi? Så gøy:-) men jeg skal jo bli satt i gang 3 uker før. Så derfor må hun vente til da. Så det ikke blir så mye svinn på permisjonen og at hun ikke er prematur:) vi får ha fødedate 13 august:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Har vi? Så gøy:) men jeg skal jo bli satt i gang 3 uker før. Så derfor må hun vente til da. Så det ikke blir så mye svinn på permisjonen og at hun ikke er prematur:) vi får ha fødedate 13 august:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Ahhh!!! =) hehhe, greit å vite når den lille kommer da! Jenta mi kom akkurat den dagen jeg skulle ut i permisjon sist; altså 37 uker. Håper å få gå en uke ekstra denne gangen da. Førstemann kom i uke 32

Ahhh!!! =) hehhe, greit å vite når den lille kommer da! Jenta mi kom akkurat den dagen jeg skulle ut i permisjon sist; altså 37 uker. Håper å få gå en uke ekstra denne gangen da. Førstemann kom i uke 32
Men da krysser vi for det:) med første gikk du i fødsel selv da? Eller ble du satt i gang?

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Men da krysser vi for det:) med første gikk du i fødsel selv da? Eller ble du satt i gang?

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Startet med blødninger. Hadde noen cm åpning mens jeg lå inne på sykehuset. Ble satt igang til slutt pga de ønsket unngå keisersnitt. Kort fortalt. Har aldri fått noe forklaring på hva som var årsaken til blødningene, men hadde samleie rett før....mistenker at det kanskje var det som gjorde utslaget

Startet med blødninger. Hadde noen cm åpning mens jeg lå inne på sykehuset. Ble satt igang til slutt pga de ønsket unngå keisersnitt. Kort fortalt. Har aldri fått noe forklaring på hva som var årsaken til blødningene, men hadde samleie rett før....mistenker at det kanskje var det som gjorde utslaget
Skummelt, men godt at du var kommet såpass langt!Men alt gikk fint med den lille?Også at nr 2 kom når du var 37 uker er jo også veldig bra! :)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Skummelt, men godt at du var kommet såpass langt!Men alt gikk fint med den lille?Også at nr 2 kom når du var 37 uker er jo også veldig bra! :)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Vi har hatt en del utfordringer ift nr en. Var veldig fornøyd med å gå til uke 37 med nr to. Var engstelig ift for tidlig fødsel da også, men det gikk over all forventning! =)

Back
Topp