Dere hjemmeværende *litt insp*

jobber annenhver helg sjøl..gubben jobber som elektriker 100%.
vi har jo ikke huslån da

Mannen har rundt 20000 utbetalt i mnd. Jeg får barnetrygd x2 og 1 kontantstøtte.
Eier bolig med lite lån. Lånet vi har har lav rente.

Kutter ikke ned på noe vi merker på. Lager til 99% hjemmelaged mat, handler stortsett 1 gang i uka.

Mannen tjerner bra da han jobber for seg selv som tømrer.
Ingen overtid men god årslønn
Nå er jeg hjemme da siden jeg er under rehabilitering, så jeg har 10.000 i mnd fra nav.
Så har vi bi intekter på kalv som vi slakter, ved vi kløyver og salg av julepynt og tre i desember ( bedrift som familien eiger)

nå er jeg ikke ferdig med permisjonen da, men vi har tenkt at jeg jobber når mannen er hjemme, han jobber i nordsjøen så da er han hjemme med lillegull i 4 uker åsså setter jeg meg opp som ringevikar i bhg el noe rundt her :) så håper at det går, det vet vi jo ikke.. skal søke om kontantstøtte og :)

Sambo tjener ca 17000,- i mnd nå også får jeg kontantstøtte da. I tillegg har jeg nettopp begynt som dagmamma for niesen min og får ca 4000,- i mnd for det, så tilsammen har vi kanskje 25000,- ell no sånt[:)] Klarer oss meget bra, har ikke måttet kutte ned på noen goder[:D]

Får barnetrygd og kontantstøtte. Har en mann som tjener godt over gjennomsnittet, så klarerer oss veldig bra. Eier leilighet, er på husjakt. Kommer fortsatt til å gå bra at jeg går hjemme! Har ikke kuttet ned på noe tror jeg...

Eg skulle egentlig ha jobba 80%, men er som regel sjukemld. Akuratt no er eg i ein periode som eg jobbar 7,5 t i veka. [&o]

Og så har eg omsorgslønn i 20% for eine ungen.

Back
Topp