Dere hjemmeværende *litt insp*

BølleBella

Elsker forumet
Hvordan får dere råd til å gå hjemme med barna? Jobber dere deltid?
Hvilke goder har dere kuttet ned på? Har mannen deres en veldig bra betalt jobb?
Og får dere noe fra nav? Hvordan bor dere?

Jeg har så utrolig lyst til å jobbe 50% og gå hjemme med snuppa, men tror ikke vi har råd til det [:(]
Mannen sier ihvertfall at vi ikke har råd til det, og det kan jo stemme. Men jeg er villig til å ofre veldig mye for å få det til!

Mannen min er industri rørlegger og tjener ganske greit.
Jeg har kontantstøtte for minsta på 2,5 år, og barnetrygd på 2000. Også jobber jeg noen kvelder i mnd, slik at jeg tjener 4-5000.
Så da klarer vi oss greit[:D]
Hvis jeg får mer jobb av jobben, så skal minsta i bhg, og da må jeg jobber 40-50%.

Får AAP[:)]

mannen i huset jobber som rørlegger og tjener greit. jeg har akkurat mistet stønaden min, så alt jeg har er barnetrygd (970) + at jeg er partylitekonsulent so jeg tjener ca 2000 i mnd på..
føler ikke at det er så mye vi kutter på ol. vi lever ganske greit, men kunne gjerne hatt litt mer å rutte med, så så fort junior får bhg plass så finner jeg meg jobb!

Jobber nå, men før når jeg var hjemme med barna så fikk jeg jo kontantstøtte + 2 og etterhvert 3 barnetrygder, det dekket huslånet og strømmen så da sier det seg selv at vi klarte oss helt greit [:)]

Men hadde huslånet vært mye høyere så hadde det så klart vært mye vanskeligere å leve med bare 1 inntekt [:)]

Jeg jobber natt, og litt kveld, og sambo går på skole. Er litt slitsomt med tanke på at jeg ikke får sovet mer etter vakt enn når snuppa tar luren sin på ca 1time i 12-tida.. Men da klarer vi å få det til å gå rundt, og jeg kan kose med hjemme med snuppa, eller at sambo overtar når han kommer fra skolen hvis jeg skal på kveldsvakt [:)]

ORIGINAL: BølleBella

Hvordan får dere råd til å gå hjemme med barna? Jobber dere deltid?Nei[:)]