Dere Herbalife damer

Snuppeluppe

Gift med forumet
Blander dere frukt i shakene deres?
Hva slags mat spiser du ellers?
Og hvordan bruker du proteinbarene, som snacks eller mellommåltid?

Og ikke minst, har du gått ned i vekt?

Jeg Blander ikke frukt i shakene mine.
Men jeg spiser en del fruktsalat. Det er utrolig godt. :)
Jeg drikker for det meste tropisk med appelsinjus :)
Ellers så spiser jeg en del knekkebrød.
Jeg gikk ned litt, men rakk ikke å fortsette før jeg ble gravid :)
Så nå får shaken stå et år å vente på meg ;)

har ikke blanda frukt i shaken nei, drakk den som den var - tropisk med eplejuice

spiser vanlig middag (passer på å tenke sunnt) og knekkebrød ell slikt til kvelds (av og til shake da også)

proteinbarene brukte jeg både som godteri og som mellommåltid - kunne skjære de opp i biter om jeg var søtsugen en kveld, eller hive innpå en om d ikke var lenge til middag og jeg var utsulta :P

Gikk ned 17 kg :D

Har ikke blandet med frukt selv, men venninnen min bruker å blande banan i sjokoladeshaken vet jeg.

Jeg drikker stort sett bare sjokoladeshake og spiser de expressbarene. Proteinbarene bruker jeg som mellommåltid sammen med et eple f. eks. Spiser vanlig middag med rent kjøtt, fullkornspasta, brun ris eller potet.

Til frokost spiser jeg havregryn og oppkuttet banan, blander blåbærbiola med jordbærshake og heller over. Sunt og godt!

Gikk ned 20 kilo :) Nå har jeg vært gravid en gang til, har tatt av 5 kilo foreløpig:)

Jeg bruker ikke frukt i shaken.. Drikker for det meste c&c, jorbær og sjokolade..
Spiser kun vanlig middag utenom shakene. Og da mest mulig rent kjøtt og grønnsaker. Og evt fullkornsvarianter. Bruker ikke barene, men hender jeg bruker nutrilett sine.

Begynte i slutten av mars og har gått ned 7 kg! Mye vann vel og merke, så stagnerte litt for 1 uke siden, men nå ser det ut til at det har løsnet igjen :)

Back
Topp