Dere har gjort i helga ?

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
På fredagen koste vi oss bare hjemme med snop og tvn, jeg sovnet av på sofaen halv ti... hurra!

Igår var vi ibursdag til en venn, det var super koselig , fikk servert god mat og drikke, ble jo bare brus på meg da, men med litt limejuice smaker det jo nesten som en drink :p hihi..

Dagen idag har vi brukt på å kose oss hjemme. Vesla fikk greie på at jeg har baby i magen, så hun har jo funnet ut at vi nå ha ny vogn og at babyen må jo faktisk få et navn, så hun har gått å tenkt hele dagen hun....

Har hatt skikkelig koselhelg med barnedisco, vennebesøk, aketur og så toppa vi helga med nyyyydelig lammelår i dag;) DIGG!
Gleder meg til påske...lurer på om jeg skal få dille på lammelår...det er så siiiinsykt godt;);)

I dag har vi vært ute med min beste venninne og hennes mann på middag, i går var det lite action, mye avslapning hjemme, mannen var ikke i form, men ble en liten skogstur på meg, storebror og hans bestevenn :) fredag husker jeg ikke, faktisk, så skjedde nok fint lite :P

Ser dere ikke har problemer med matlysten værtfall, ble kvalm bare jeg leste lammelår :p haha... Bra dere har kosa dere værfall!

Ser dere ikke har problemer med matlysten værtfall, ble kvalm bare jeg leste lammelår :p haha... Bra dere har kosa dere værfall!
Hehe, nei, det er nesten litt skummelt!!!Er ikke kvalm (til nå)...;) Har hatt et par brekkningstendenser...men det klager man ikke over:)

Hehe, nei, det er nesten litt skummelt!!!Er ikke kvalm (til nå)...;) Har hatt et par brekkningstendenser...men det klager man ikke over:)

men jeg er heller ikke kvalm sånn egentlig, ikke spyr jeg heller... men når jeg får mat i munnen vokser den, og kjenner at det er som å svelge kanel :S

I går ble det en spasertur sammen med gutten min og min mamma, samt noe besøk på ettermiddagen :) I dag har jeg gjort skolearbeid OG laget full middag med svinestek. Klarte til og med å spise den!!! HURRA!!!!!! Kjenner at formen er på bedringens vei :) :)

På fredagen lå jeg hjemme for å pleie meg selv, mens mannen og jentungen reiste i selskap til svigermor. Mannen min kom alene hjem, for snuppa ville sove hos bestemor. Da ble det en bedre middag og tv på oss.

På lørdagen var vi i "overraskelsesbursdag" på en restaurant noen timer, før vi reiste hjem og bare slappet av.

I dag har vært den sløveste dagen! Har ikke gjort annet enn å bare slappe av hjemme. Heldigvis er mannen flink til å aktivisere jentungen, og enda mer heldigvis var det fotballkamp, så de to koste seg som bare det, før det ble hjemmelaget viltgryte til kveldsmat.

Nå skal vi lage oss noe kyllingsnacks, se litt mer prison break også blir det vel sengetid snart.

Håper dere har hat en flott helg :D

fredag var rolig hjemmedag og kveld, lørdag fikk jeg sove lenge og sov til ca 10, på ettermiddag tok jeg med meg gullet mitt og kjørte til mamma, der fikk vi middag og hun lekte med han mens jeg lå rett ut på sofa og halvsov. Lørdag var en fryktelig dag da jeg våknet med dundrende hodepine som ingenting hjalp mot og den varte til ca kl 21... + at jeg var skikkelig kvalm stort sett hele dagen.
idag har jeg lekt med gullet mitt, ryddet litt og laget mat også har jeg lagt rett ut på sofa imellom dette...

På fredagen slappet vi av foran tv med idol, lørdag var jeg så slapp og orket ingenting også var det DET snøværet da.. idag har det blutt snømåking og aking. Hatt det kjempe artig idag :)

På fredag var vi på en liten handletur etter jobb, og koste oss med god mat og tv på kvelden. På lørdag var jeg med samboer og så på tatovering (han vurderer en), gikk tur med hunden i strålende solskinn og var på bursdagsselskap på kvelden med god mat og kaker. I går var vi på skitur på fjellet i fem-seks timer. Snørekjørte med hunden, grillet pølser, spiste kvikklunch og appelsin og koste oss i sola :-)

Jente vår dro til besteforeldrene i helga siden samboeren skulle jobbe mye og jeg skulle få slappe litt av og lese så mye som jeg orket. Så har ligget mye og lest når jeg har orket, ellers veldig lite. Jeg prøver å ta igjen det tapte av lesingen min den siste måneden, men det går jammen ikke fort...Jeg skal ikke få flere barn under studietiden, venter til jeg er i full jobb og kan sykemelde meg. Urk...:P

Fredag var jeg hos legen og fikk kvalmestillende og forlenget sykemeldinga til over påske. Var også på min første bassengtrening for gravide med bekkenløsning. Var deilig med kvalmestillende piller slik at jeg faktisk kunne nyte fredagens taco og Idol. Lørdag var formen bedre takket være disse pillene. Ble noe arbeid og rydding her hjemme da. Og lagde hjemmelaget pizza :) Trodde alt var supert helt til jeg begynte å reagere på pillene da vi så på film på kvelden. Fikk sånnn sykt hjertebank, svettet og fikk helt noia og det tok flere timer før det roet seg. Men pulsen min var normal hele tiden og det ble masse grining. Slo opp på nett og ganske så riktig så vår dette ei av de sjeldne bivirkningene av disse pillene :eek: jaja, ble 1,5 døgn uten kvalme. Slike piller skal jeg aldri mere ha. Søndag var kvalmen tilbake :confused: vi gikk en liten tur til akebakken med snuppa men ellers bare avslapping og kvalme. Og nå ligger jeg fremdeles i senga og vurderer dagens form.

Back
Topp