Dere hårfrisør damer..

3gutter-ennsålenge

Forumet er livet
Hei..
har avfarget håret, eller bleket det.. det er lysegult nå, ikke mye gulskjær, men en del.. og noe er veldig lyst.. men jeg kjøpte en farge mørkere for jeg vil ha mørkblond.. fant en farge på hm.. som heter natural &easy satin mørkblond.. den ser litt kald ut i fargen.. men det jeg lurer, kan det bli grønt? bleika det på lørdagen.. [8|] ville egentlig ha det helt platina blondt og hadde gått fint med en runde til, men ombestemte meg, for synes ikke jeg kledde å være blond.. hmm... kan jo legge ut bilde av håret da..
dette er på lørdagen.. hva synes dere?

hvilket nummer er fargen. og hvem er produsenten?

ORIGINAL: Bree van de kamp

scwarzkopf 550..[;)]

ORIGINAL: Mamma til Adrian

ORIGINAL: Bree van de kamp

scwarzkopf 550..[;)]

aldri jobbet med scwarzkopf. så vet ikke. men skal google litt gi meg 5min

Hvis du tar en runde til, så ikke sitt for lenge.
kan resultere i tyggishår, snakker av erfaring..
men kan du ikke dra til frisør, så får du den fargen du ønsker?[:)]

den ser ganske mørk ut..

spør labambie om hun er enig i dette:

vet håret i dusjen, bland fargen m ed 50% av væsken og 50%
vann, la virke i 4-5minutter og skyll ut..

men hør med LABAMBIE

snille dere er[;)] har farget det fra blondt tidligere, men det var den mona grudt fargen, gikk kjempebra.. men vil ikke bli så mørk igjen.. hehe..
har en egentlig mørk kommunegrå farge..

Kjenner ikke så godt til merket jeg heller, men, er det en varm brunfarge kan du få et bra resultat...er den kald, ja, da blir du grønn.....eller grå......mest sannsynlig, ihvertfall.

Lyst hår, som skal bli mørkere, må få tilført litt røde pigmenter for ikke å bli grønne eller grå-gusne...

Men er det, utifra at den het 550 vil jeg tro at den ligger på en 5`er...og da er den jo ikke noe mørkeblond, men lys brun.....kansje du burde prøve en 6`er eller 7`er, heller??? Det beste hadde nok vært frisør, da, men[;)]

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Snickers

Kjenner ikke så godt til merket jeg heller, men, er det en varm brunfarge kan du få et bra resultat...er den kald, ja, da blir du grønn.....eller grå......mest sannsynlig, ihvertfall.

Lyst hår, som skal bli mørkere, må få tilført litt røde pigmenter for ikke å bli grønne eller grå-gusne...

Men er det, utifra at den het 550 vil jeg tro at den ligger på en 5`er...og da er den jo ikke noe mørkeblond, men lys brun.....kansje du burde prøve en 6`er eller 7`er, heller??? Det beste hadde nok vært frisør, da, men[;)]

Jeg trodde også det var en 5'er, men googla og den ser ut til å være det VI kaller en 7'er kanskje. I en kald-ish nyanse.

Kald??           Da hadde jeg tenkt meg om en ekstra gang før jeg tok sjansen.....denne jenta det gjelder har jo langt hår også, så hvis det skal se noenlunde sunt og friskt ut når den ønska fargen er på plass...så hadde jeg nok gått til noen som kan det, ja....

Uansett- lykke til- lyst hår er ikke bare-bare[;)]

takk for alle råd.. tror jeg holder det blondt også klipper det litt, drar til frisør, altså en veninne, får litt rabatt da.. hehe.. for er jo dyrt, sier ikke at det ikke er verdt det da.. [;)] 
har liksom alltid vært mørkere i håret.. men da ble jeg lys.. hehe.. [;)]

Back
Topp