Dere håndarbeidende damer:)

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Selv har jeg null peiling på håndarbeid.Men min tante er veldig flink og glad i det. Hun syr, broderer, hekler og driver med slik lappeteknikk. Jeg skal kjøpe julegave til henne og det hadde vært så fint og gitt henne en smart, handy ting hun kunne fått bruk for ifb med håndarbeid. Kan ikke gi gavekort, d hun bor på et øde sted og det er langt til nærmeste by....Vet dere om en litt universal ting som er kjekt å ha? Eller er dette bare et dumt spm?:P

Vet det er mange strikkedamer som ønsker seg garn til jul. Om du vet hva hun liker og hekle, kan du jo kjøpe inn garn som kan brukes til det. Kanskje har hun et favoritt garn? Eller kanskje bøker med hekleoppskrifter i?

Oppskriftsbok tenker jeg og, kanskje Mariusboka eller no slik :-)

Oppskriftsbøker på strikking/hekling blir hun sikkert glad for :)

Oppskriftsbøker er kjekt å ha :D

Jeg har også en genial sak som jeg er såå glad i. Har kjøpt en slik mappe for sminkekoster som jeg har heklenålene i:)

Det hørtes ikke så dumt ut :)

Jeg har også en genial sak som jeg er såå glad i. Har kjøpt en slik mappe for sminkekoster som jeg har heklenålene i:)
Jeg bruker penal, jeg! Da har jeg plass til liten saks, målebånd og mange forskjellige heklenåler og stoppenåler. ImageUploadedByBV Forum1417904382.518627.jpg

Kjøp mengder med garn i forskjellige tykkelser. Og se litt på hva slags type garn det er. Acryl, ull av alle slag osv osv. Garn trenger man alltid :)

Back
Topp