Dere gravide

kvitlyng

Forelsket i forumet
Hva skal dere ha på dere på julaften/andre festlige anledninger i jula? Syns det er så vanskelig å finne kjole med strikk like under puppene for tiden... Har dere tips til hvor jeg kan finne en fin kjole? Gjerne nettbutikk :)

Her blir det mammatights og en fin topp bare=) Er mye på moten nå som skal sitte løst heldigvis:) så kan ikke hjelpe deg med kjole desverre:/

Jeg kjøpte meg en svart kjole på HM med belte under bysten. Var et brunt belte, men syns ikke det var fint..så jeg skal bruke et belte med masse bling på :-)

Jeg bruker en svart kjøle fra HM som jeg kjøpte i gravidklæravd der. Det er ikke store utvalget, men det pleier jo å være noe...

Jeg skal bruke det samme som på julebordet i år. Svart mamma-finbukse med en rød finbluse med vest over, andre juledager bytter jeg bare mellom finbuksa og 2 skjørt kanskje... :) Ingen råd om kjole dessverre.

Har en svart mammakjole fra h&m.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum

Har gått gravid noen juler,så jeg har noen å velge i,så blir ikke noe ny dette året....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

skal se om noen av de jeg har i skapet passer når neste uke - om ikke har jeg 2 mammaskjorter som er fine, så de med en bukse eller tights til er ett bra alternativ

jeg har falt masse ned i vekt d siste året,så jeg kan bruke en kjole som mammakjole til jul :) har vært å sett i butikker men fant ingenting....

Asos.com har mye fint til gravide også :)

Jeg kjøpte meg en svart kjole på HM med belte under bysten. Var et brunt belte, men syns ikke det var fint..så jeg skal bruke et belte med masse bling på :)

Sånn har jeg også :)

Hva skal dere ha på dere på julaften/andre festlige anledninger i jula? Syns det er så vanskelig å finne kjole med strikk like under puppene for tiden... Har dere tips til hvor jeg kan finne en fin kjole? Gjerne nettbutikk :)

Jeg er ikke gravid, men har et lite tips da jeg selv var høygravid julen i fjor. Det var svært vanskelig å finne kjoler, spesielt til en overkommelig pris. På www.motehus.no har de kjoler som kun har strikk under brystene slik at de også kan brukes av gravide, jeg kjøpte to stk derfra, kommer til å bruke begge to denne julen også selv om jeg ikke er gravid :-)

F.eks denne: http://www.motehus.no/prod.php?id=59265

(Et annet tips: bestilte også en del tunikaer derfra bare i større str. enn jeg vanligvis bruker og festet belte ovenfor magen og brukte tights til... ) :-)

Back
Topp