Dere gravide!

Takk, bare bra[:D]
Magen begynner å synes nå, må innrømme at det er litt stas[8D]

Overraskende bra. [:D]
Med Benedicte så var jeg kvalm 24/7, var ikke en dag jeg ikke spydde de 16 første ukene, og jeg var heldig om jeg spydde mindre enn 5 ganger på en dag.

Nå er jeg fresh. Jobber 50 % fram til den 4 februar, og tror jeg kommmer til og begynne fult igjen. Er 11+3 og IKKE SPYDD EN ENESTE GANG!!!! [:D][:D][:D]

Eneste er at jeg er trøtt, slapp og sliten. Men bare jeg passer på og spise nok, og drikker 4 liter vann om dagen, (klarer ikke brus) så kommer jeg igjennom dagen uten problem :)

Var tøff i trynet, da jeg fant det ut for jeg var bare småkvalm og det gikk fort over. Tenkte, at denne gangen var jeg heldig gitt. Ikke at jeg har vært veeeldig ille før heller, men ille nok. Men så kom det kasta på i uke 6 gitt! Omgangssjukeslapp, kvalm, treeeeeeeg i magen og ja i det hele tatt. Har vært fullt sjukemeldt i to uker nå og er det ei uke til, så skal jeg prøve å jobbe 40% i to uker. [:)] Men er mye bedre nå enn jeg var for to uker siden, så det går framover. [:)] Håper jeg snart er ferdig med dette, for har ikke hatt noe ork eller mulighet til å ordne med barna eller huset. Sambo har tatt alt og da mener jeg ALT. Heldigvid har han pappaperm. [:)]

Heya.
Formen er litt bedre, men sliter med kvalme, trøtthet, oppkast, svimmelhet og sterk hodepine.
Tickeren min er litt feil, så jeg er straks 18 uker og synes det burde gi seg snart.
Men det positive med det hele er at jeg ikke har lagt på meg i det hele tatt[:D][:D][:D]
Etter forrige svangerskap så er DET virkelig stas, selv om det er kjipt å passe på hele tiden[>:]

Her er formen knallbra !! Såpass bra at jeg har begynt å trene på trenings studio 3-4 ganger i uken [:D]
Håper det fortsetter en stund til for dette går susende lett! Merker jo ikke til at jeg er gravid nesten [:-]

ORIGINAL: UngMammaTilSnart4Små

Her er formen knallbra !! Såpass bra at jeg har begynt å trene på trenings studio 3-4 ganger i uken [:D]
Håper det fortsetter en stund til for dette går susende lett! Merker jo ikke til at jeg er gravid nesten [:-]

Wow!! Dere har funnet navn og alt dere[:)][:D] Så kjekt da!!
Høres ut som et drømme svangerskap!!

var veldig prevansjon og lese mange her, helt til jeg kom til deg[;)][:D][:D]
Men knipe igjen et halvt år til ;)
Å misunner dere!!! Kose dere alle med bebisen i magen!!! Misunner ikke kvalmen da[8D][:D]

ORIGINAL: oblix

ORIGINAL: UngMammaTilSnart4Små

Wow!! Dere har funnet navn og alt dere[:)][:D] Så kjekt da!!
Høres ut som et drømme svangerskap!!

var veldig prevansjon og lese mange her, helt til jeg kom til deg[;)][:D][:D]
Men knipe igjen et halvt år til ;)
Å misunner dere!!! Kose dere alle med bebisen i magen!!! Misunner ikke kvalmen da[8D][:D]

Hehe, ja her var navn klart allerede før vi viste det var gutt [:D]
Ja det er absolutt ett drømme svangerskap!! Jeg elsker å gå gravid siden jeg har så lette svangerskap [8D][:)]
Jeg skal iallefall kose meg i dette svangerskapet for dette går utrolig fort unna! [:-]

Blir spennende om ett halvt år å fremover for dere også da [;)]

Fint ! [:D] gleder oss! kjøpte noen nydelig søte klær til henne igår!!!

Formen går veldig opp og ned.. er blitt veldig god i formen sånn egentlig, så lenge jeg tar ting med ro.. men holder jeg på med noe blir jeg fort sliten og dårlig.. Så jeg prøver å ikke stresse... men skal begynne jobbe igjen fra tirsdag.. på aktiv sykemld.. begynne med halve dager og jobbe meg oppover til full stilling igjen..håper iallefall på å klare det [:)] Gleder meg til å få kommet meg litt i jobb igjen.. lei av å gå hjemme nå.. Får i meg masse mat å drikke nå, endelig..etter å ha slitt med kvalme siden uke 6.. (er 19+4 idag)..

Her er bilde tatt for en uke siden (18+2)...magen har begynt å vise veldig godt nå synes jeg..

Så koselig å lese hvordan det går med alle dere gravide!
Synd det er så mange av dere som sliter med kvalme og oppkast. Det er så kjipt!

Lykke til videre!

Må jo avsutte med å si at jeg misunner dere ikke. Merker at tre barn holder får vår del!

Det har gått over all forventning! Lite energi til å herje med lillegutt da...
Og siste måneden har jeg fått skikkelig vondt i bekkenet og har helt feil
døgnrytme. Har heldigvis en mann som for tiden er arbeidsledig og kan ta
seg av hus og barn :)

Men nå er jeg snart ferdig! Har 9 dager igjen til termin!!!!! :D

Så kjekt å lese om alle dere gravide
Synd en del av dere sliter med kvalme, men tenk
det fantastiske dere har i vente!
Barna deres vil nok få mye glede av hverandre
med liten aldersforskjell.

ORIGINAL: janfeb*

Det har gått over all forventning! Lite energi til å herje med lillegutt da...
Og siste måneden har jeg fått skikkelig vondt i bekkenet og har helt feil
døgnrytme. Har heldigvis en mann som for tiden er arbeidsledig og kan ta
seg av hus og barn :)

Men nå er jeg snart ferdig! Har 9 dager igjen til termin!!!!! :D

Lykke til med fødselen!! tenk så nær du er nå...heldiggris.. [:D]

ORIGINAL: Stine 71

Så kjekt å lese om alle dere gravide
Synd en del av dere sliter med kvalme, men tenk
det fantastiske dere har i vente!
Barna deres vil nok få mye glede av hverandre
med liten aldersforskjell.

jeg var veeeldig dårlig forrige svangerskap også, men når babyen kommer er det fort glemt igjen.. er så mye glede i en baby [:)] og jeg er sikker på det vil bli kjekt for de med så liten aldersforskjell opp gjennom årene [:)]

Så fin mage elva!!!!
[:)]

ORIGINAL: oblix

Så fin mage elva!!!!
[:)]

Takk [:)]

R U G E R!!!!![:D] 10 dager til termin og eventuell igangsetting.

ORIGINAL: Zoggis

R U G E R!!!!![:D] 10 dager til termin og eventuell igangsetting.

Lykke til!!! [:)]

Back
Topp