Dere gravide?

lemo

Gift med forumet
Hvor lenge prøvde dere før dere ble gravide igjen? Og hvor lenge prøvde dere med nr 1?

(Er ingen planer på gang her altså, bare nysgjerrig...[;)])

Vi prøvde ikke, har hoppet av i svingen siden Emma ble født [8D] men vi skulle jo begynne å prøve, det skjedde bare noen mnd før [:)]

Med emma prøvde vi i 2 mnd, så prøvde jeg eggløsningstest 1 gang og da lå lille Emma i magen min [:)]

første gang 1 år med en sa, denne gangen etter 2mnd altså 2pp

Første gang traff vi blink i pp2. Det skal sies at vi i pp1 ikke hadde sengekos rundt da jeg hadde eggløsning, så egentlig traff vi på første forsøk...? Første mulighet ihvertfall!

Her har vi hoppet av i svingen siden i vinter, fordi sambo helst ville vente til vi fikk termin ETTER nyttår... Da vi endelig sluttet med dette hopp-av-tullet var lillesøster i "boks" på første forsøk! [8D]

Svarer selvom jeg ikke er gravid lengre!! [8D]

Med Martine så sluttet jeg på pillen i januar. Ble gravid i mars.

Med Iselinn gikk jeg ikke på noenting. Ting fikk skje når det skjedde..
Så vet egentlig ikke hvor lang tid det tok hehe...

Med Julia skjedde det på pilla.
Men T på første førsøk

er ikke gravid nå jeg heller.. hehe ;) Men begge mine kom på i første pp , uten intens prøving.. vi bare tok det som det kom.. og det kom fort! =)

jeg ikke gravid...

men med lisja så tok det 11 månder før hun satt- gjorde ikke noe annet enn å ha sex og sluttet med prevansjon :p (noen mener at for å regne seg som prøvere så må man styre å dille med el,kjerringråd osv, men vi hadde kun bevisst ubeskyttet sex)..

med lille gutt så tok det 2 månder ca :)

Er jo ikke preggy nå, men har vært det to ganger så svarer likevell.

Med Anne Karoline prøvde vi ikke. Med Ingvild var jeg uten prev i 3 sykluser, før vi prøvde og ho satt på 1. forsøk.

Er heller ikke gravid da...

Eldste jenta var egentlig ikke planlagt da, og hoppet litt av i svingen og brukte litt prevensjon inn i mellom men tok vel ca 6-7 månder fra jeg sluttet på p-piller (fordi jeg reagerte på dem) til jeg ble gravid..
Minsta tok det 7pp før det klaffet [:)]

Back
Topp