Dere gravide

FjaseFrøken

Elsker forumet
Jeg savner magebilder av de nye magene jeg...tihi.
Syns det er så innmari koselig[:)]

Hihi..skal nok legge ut etterhvert. Må bare få noen til å ta et bilde jeg selv blir fornøyd med først..er så kresen vettu[:D]

har ikke tid til å ta magebilder denne gangen [:D] Sist tok jeg hver uke, men nå har jeg bare noen få på telefonen, og det blir ikke så bra. Kommer en dag jeg har litt overskudd. 

jeg har lagt på meg 13 kilo, magen er stor, og resten er nu der, føler meg ganske ffin jeg, men orker ikke ta bilde, ikke tid hehehehe

kan ta et med mobilen og sende, aner ikke hvor kamera er..

Neeeeeei.... jeg er for stoooor..... [8D]

Frøbel: ååå så fin bebismage du har[:)][:)]
Her er også magehuset mye større enn første gangen.
Vi tok jo sånn gravidgalleri med Madelen, og når jeg sammeligner
bilde der som er i samme mnd som jeg er i nå, passer magen mye mer sammen
med den mnd som kommer etter[8D] Jeg kommer til å bli HUGE[&o]..
*måpassepåkostholdet,måpassepåkostholdet*

Ååååh så nydelig mage du har Frøbel!

okei da.... et litt diskret bilde [;)]

dette er tatt 11. august, så ca 34 uker eller noe :)

Å kjære!!!

*verpesjuk*

Og si meg.. har svangerskapene deres gått ekstremt fort, eller? Synes det ikke er lenge siden dere fortalte nyheten, og her tyter magene ut, og dere er laaaangt på veg[:-][:)][:)]

Herlig!!

ORIGINAL: Gollemor

Å kjære!!!

*verpesjuk*

Og si meg.. har svangerskapene deres gått ekstremt fort, eller? Synes det ikke er lenge siden dere fortalte nyheten, og her tyter magene ut, og dere er laaaangt på veg[:-][:)][:)]

Herlig!!

enig med golle [:D]

Knallfin du er Virvla!! Gleder meg til min tutter så mye ut [:D] (eller...? [:D])

Ja, jenter, det går skikkelig fort denne gangen!! Glemmer til tider at jeg er gravid, og så plutselig er jeg nå halvveis [&:] Tiden frem til jul blir nok å rase [:)] Hiv dere rundt, så dere tar oss igjen [:D]

ORIGINAL: Frøbel

Knallfin du er Virvla!! Gleder meg til min tutter så mye ut [:D] (eller...? [:D])

Ja, jenter, det går skikkelig fort denne gangen!! Glemmer til tider at jeg er gravid, og så plutselig er jeg nå halvveis [&:] Tiden frem til jul blir nok å rase [:)] Hiv dere rundt, så dere tar oss igjen [:D]

Tusen takk det samme, Frøbel! [:)]

Kjekt med struttemage, eller snart hengemage, som min begynner å bli [:D]
*venter på at den skal synke*

Back
Topp