Dere gravide, passer dere på koffeininntaket?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
I mine 2 forrige svangerskap kutta jeg ut kaffe fra + tegnet. Denne gangen tar jeg meg en kopp når jeg vil :) venter min nr 3 i april :)

Drikker ikke mye nå jeg. Tar meg noe cola når jeg er ekstra kvalm :)

Tja, drikker mindre kaffe enn vanlig, men det skal vel ikke så mye til. Ligger nok over daglig anbefalt inntak, men bedre enn mitt normale inntak ;)

Drikker så mye cola, så null koffein i tillegg til colaen!

Får ikke åpnet innlegget?:/

Hilsen mamma'n med 1 gutt i himmelen (12.2.11), 1 gutt på jord (19.3.12) og 1 hemmelighet i magen (26.4.14) ❤

Det begrenser seg automatiskt siden jeg blir fort kvalm av det ;) nå blir det rød te :) nammi..

Klarer ikke la være å drikke på morgenen og en gang til på jobben. Prøver å holde meg til "kun" to kopper som er lite for meg! Den gravidtrøttheten blir liksom ikke bedre av kaffe heller så like greit...

Drikker hverken kaffe eller cola, så da går det nok greit ;)

Vanligvis elsker jeg god kaffe, og lukten (!), men pleier å drikke maks 1 kopp per dag. Det tok ikke lang tid før jeg ikke hadde lyst på kaffe lenger, og lukten klarer jeg ikke lenger. Helt merkelig. Men synes det egentlig er veldig greit å holde seg helt unna når det likevel er noe man bør være forsiktig med :) Drikke vanligvis lite brus og te.

Blir kvalm av kaffe,te og cola så har faktisk blitt helt avhold..hehe

(og jeg var stordrikker)... :-p

Drikker ikke kaffe, men er desverre litt for glad i cola :P

Her er det minimalt med koffein.
I dag har det blitt "mye". En halv kopp te på jobb og en kopp kaffe med mye melk sammen med sjokolade nå i kveld :P

Så om jeg skulle ende opp med tre kopper en dag tar jeg det ikke så tungt. De fleste dagene er det ingen ting.

Back
Topp