Dere gravide, passer dere på koffeininntaket?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
Hmm...i starten gjorde jeg det absolutt ikke!! Jobber på ett bakeri som er i en kafè, så det er mye kaffe hele tiden, overalt! Men, nå når jeg er 100% sykemeldt, så drikker jeg kanskje 2 kopper ett par-tre ganger i uka :) Te er heller ikke noe jeg pleier å drikke på sommeren, og cola drikker jeg heller ikke :)

Kroppen sier ifra på egenhånd den om det blir for mye.. En kopp sort kaffe så er det stopp (pr dag).. Evt går det fint med en kopp te om morgenen, og en kopp latte eller mocha utpå dagen ;)

Har kutta ut alt med koffein,men har drukket 2 iskaffe og en 0,5 med cola i ferien,skulle kjøre langt om natta å ble dautrøtt, måtte holde meg våken :/ men tviler på at det kan ha gjort særlig skade.

Ja, jeg drikker ikke kaffe lengre (har aldri vært avhengig av det så), cola drikker jeg ikke fra før... drikker te, men begrenser det til maks to kopper om dagen :)

Cola (og forsåvidt det meste annen brus) smaker helt forferdelig når jeg er gravid, så det holder jeg meg langt unna!
Ellers har også kaffe bydd meg imot inntil nylig. Drikker en kopp når jeg er i besøk eller får besøk, men lager aldri bare til meg selv. Da blir det heller en kopp te, men drikker ikke det hver dag heller ;)

Passer sånn ca på.. har vel ikke 100% oversikt, men så er jeg ikke den største kaffedrikkeren heller..ikke brus heller egentlig.. men er veldig glad i redbull og battery, men siden man bare får kjøpt redbull som det ikke er sukker i, så blir det ikke noe battery hvertfall;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Drikker ikke kaffe eller te. Er ellers avhengig av te, men ble kvalm av den i svangerskapet, samme var det sist gang også. Men cola drikker jeg av og til, frister ikke så mye så lenge det ikke er pizza eller noe da må jeg ha;)

1-2 kopper kaffe om dagen blir det vel. Cola drikker jeg svært lite av, og te drikker jeg stort sett bare når det er kaldt og mørkt ute.

Back
Topp