Dere gjør ikveld da?

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Her sitter jeg å titter på barneutstyr, har såå lyst til å handle, men må nok fint vente til langt etter uke 12! Men har laget en mappe som heter baby, og puttet alt av det jeg ønsker meg oppi der, kjekt å vite hva vi ønsker når vi skal handle (A) !!

Så ga jeg sambo fifa13 i gave idag, slik at han kan sitte å spille mens jeg er oppslukt i babyverden og andre babyting :P

Sitter her å kjeder meg! Surfer på babyting jaaa...men skal jo bare handle hvis jeg får jente. Så er mest i drømmeverden enda.
Sitter å ser morgendagenshelter på tv 2. Synes det er litt artig å se :)

sitter her og orker ingenting, er så sliten og utmattet som jeg aldri har vært før, hvertfall ikke over en lengre periode... og er så sliten til tross for at jeg er sykmeldt og har fått litt avlastning med 2 åringen av min tante.
kjenner at jeg er så sliten at jeg nesten begynner å bli deprimert i tillegg av det.

så etter gullet sovnet har jeg sittet/ligget som et slakt på sofa, surfet litt, sett litt på tv, sett dagens episode av unge mødre på nett og nå venter jeg bare på at sambo kommer hjem fra jobb om noen min :-)

Sløver litt ved pc`n etter seinvakt idag. Er sliten, trøtt og vondt i ryggen så er vel på tide å komme seg i seng:)

Har sovet mesteparten av dagen og hatt kvalitetstid med gullet etter barnehagen, nå er beina på bordet og pc i fanget før jeg skal legge meg... :)
GJeeeeeesp så trøtt jeg er hele dagen...Men men deilig å sove litt ekstra og :)

Så koselig å titte på babyutstyr da, husker jeg kunne sitte i timesvis hver dag da jeg ventet snuppa :)
Nå blir det ikke til at jeg titter. Vil vente til vi får vite kjønnet. Skal ikke handle stort hvis det blir jente, så jeg slapper helt av.

I kveld har jeg bare ligget på sofaen. Slik er det hver kveld for tiden. Er så kvalm og sliten at jeg ikke orker annet.

Back
Topp