dere gjør ikveld da jenter? :)

Finnsikkemer

Forumet er livet
jeg er alene hjemme.. mannen er å hilser på / leverer gave til ei som blir 30år idag :P han skulle kjøre og hadde mest lyst til å se den nye james bond filmen ikveld :P så trur ikke han blir så sein :P så i skrivende stund har jeg tv og sofa for meg selv :D digg digg.. så litt pc.. litt tv.. og litt kortlaging ;)

Her drikker sambo vin Og ser på alt som har med alex ferguson å gjøre! Han er da veldi veldi supporter :p jeg gjør ingenting.. Er like svimmel ikeld som jeg var igår kveld :( ekkelt!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har vasket og tørket på oppkast, skiftet på seng og dusjet småen. Hurra for spysyken. Men hun er i stråålende humør da, det hjelper jo :P ellers har jeg akkurat lagt henne igjen og satt meg ned i sofaen. nå higer jeg etter noe søtt....

Mannen er på fest med kolleger, og jeg og hunden slapper av hjemme :) Fin kveld! Godt med fri i morgen.

Sjokolademoussen i frysen *hurtignedkjøling* :D

Har hatt bursdagsbesøk av bror, hans samboer og min mor :) Helt til nå :P Veldig fornøyd, serverte skjokolademousse, vafler, is og jordbær :D Enda en unnskyldning for å spise :P

Her drikker sambo vin Og ser på alt som har med alex ferguson å gjøre! Han er da veldi veldi supporter :p jeg gjør ingenting.. Er like svimmel ikeld som jeg var igår kveld :( ekkelt!

Hahah, her har mannen fått seg en sørgedag i morgen:P (han har tatt seg fri) han kom hjem med tårer i øynene omtrent:P

Hahah, her har mannen fått seg en sørgedag i morgen:P (han har tatt seg fri) han kom hjem med tårer i øynene omtrent:P

Ja de var trist for dem dette :( er bare noen uker siden eg sa til sambo at han sikkert kom til å slutte etter denne sesongen... Neeeida de skulle han ikke fikk jeg til svar, men eg hadde vist rett :p

Ja de var trist for dem dette :( er bare noen uker siden eg sa til sambo at han sikkert kom til å slutte etter denne sesongen... Neeeida de skulle han ikke fikk jeg til svar, men eg hadde vist rett :p

Samme her! Gubben min sa at det var akkurat som om bestefaren døde.. Greit at det er trist, men hallo:P

Back
Topp