Dere gjør i kveld?

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Her har vi planta oss i sofaen ned snop og noe å drikke;) ska lage lasagne og se idol! Regner med det blir en turbolørdag i morgen;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sitter i sofa'n under teppet med en boks pepsi max og skal se Idol :) Stor fare for at det etterhvert dukker opp litt snop også ;)

Sitter i sofan med pledd og surfer rundt på nettet! Snart blir det litt snop og kanskje en film og se på!

Uff det er så grusomt, ønsker deg god bedring! :) Håper det gir seg snart!

takk for det ;) kom som kastet over meg i dag
man skal være forsiktig med hva man ønsker seg
sa for en stund siden jeg skulle ønsker jeg hadde litt mer symptomer, hvertfall litt kvalme... :p
men skal ikke klage, så lenge den lille i magen har det fint

takk for det ;) kom som kastet over meg i dag
man skal være forsiktig med hva man ønsker seg
sa for en stund siden jeg skulle ønsker jeg hadde litt mer symptomer, hvertfall litt kvalme... :p
men skal ikke klage, så lenge den lille i magen har det fint

Ikke sant, det er jo det aller viktigste :) men kvalme er grusomt..

sitter/ligger på sofa, har nytt at sambo ikke jobber i kveld så han kunne ta kveldsstell og legge gullet. vi er nå i hver vår sofa med her vår pc på fanget, idol på tv og finner kanskje fram litt snop etterhvert :-) kanskje jeg finner fram julekalenderen jeg holder på å brodere på etterpå også :-)

For tiden er det det samme hver kveld, siden jeg er kvalm hele døgnet og uten energi, jeg sover litt på sofaen og ser litt på tv :rolleyes: Gleder meg til mer energi etterhvert.

Har endelig inntatt sofaen etter en liten shoppingrunde med søs :)
Og siden jeg har mista -fullstendig- lysta på snop, sitter jeg her med boblevannet mitt (rød farris bris) og ser på Idol (og lurer litt på hvorfor de putta alle de flinkeste i de to-tre første semifinalene)

Er småuggen, har vært ute å dratt ungene på akebrett og det var ikke så lurt for en småkvalm mamma å ta så veldig i :p så knasker på knekkebrød og vann...tenker det snart er senga, er ganske døsen om dagen :)

Idol på tven, mens jeg sitter å trykker litt på datan ;)

Idol på tven, mens jeg sitter å trykker litt på datan ;)

Oppdaterer du meg om hvem som vinner, mannen kapra tv`n med fifa spilling.....zzzz...

Oppdaterer du meg om hvem som vinner, mannen kapra tv`n med fifa spilling.....zzzz...

Sverre og Siri gikk vidre.

Her i huset har ikke den stakkars mannen min sjanse.
Her er det kun meg og jeg alene som er sjefen over tven :D

Back
Topp