Dere gjør damer?

GledeSprederen

Gift med forumet
Septembermødre <3
Selv sitter jeg i sofaen og koser meg :-)

Sent from my 1038QCW using BV Forum mobile app

Sofaen her også :-) Kost oss med middag og TV! Nå er det avslapping og forkjølelse på gang...

Å hørtes digg ut. Sitter med en godis skål på bordet og det frister ikke en gang. Hehe

Sitter i sofaen og ser på tv og tar livet helt med ro.. Stemningen er ikke helt på topp i stua, småkrangler med mannen stadig vekk, hormoner er no dritt! Verre er det at han ikke takler litt hormoner! :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Sitter i sofaen, koser med katta, surfer på internett og venter på at min bedre halvdel skal komme hjem fra joggetur...... ;-)

Ligger i soffan med bekkensmerter og ser tv, spiser snop og surfer rundt på nettet. Mannen er på nattevakt, så jeg kjeder meg litt..

Sitter i sofan og ser på Film: Billy Elliot og så er jeg og samboern på hver vår laptop :p

Ser Hours med Paul Walker og koser på katten. :)

Godt å høre at det ikke bare er jeg som har grodd fast i sofaen i kveld :-)

Ligger pal i sofaen her også. En uke med lillegutt hjemme og 2 års feiring har gjort sitt med bekkenet mitt desverre. Lille i magen har turnet i hele kveld og mannen kjente spark for første gang i kveld:) 21 uker i morgen!

Da er jeg hjemme for i dag og mannen melker å unga lagt. Så da blir det beina oppi sofaen og slappe av :-)

Å hørtes digg ut. Spiste grillmat i dag vi nam nam

På veg hjem fra hytta på fjellet. Halleluja for en påske!!!! :)

Back
Topp