Dere gifte..

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Hva er det VIKTIGESTE dere ordnet i forkant av bryllupet??

Sånn med unntak av det opplagte naturligvis. Var det noe "utenom det vanlige" dere ordnet og hadde i bryllupet som ble uunnværlig for dere?  I såfall Hva???

(Selv tenkte jeg at jeg skal lage et "førstehjelpsskrin" til å ha i bakhånd, med gnagsårplaster, litt sånn essensiell sminke (en mascara, eyeliner o.l.), lim til løsnegler og øyenvipper, ibux og paracet, og eventuelle ting man ikke tenker over at man bør ta med seg som det viser seg at man trenger likevel. Slik at det ikke trenger være kjempekrise for gjesten om en av neglene hennes skulle falle av)

Do-kurv, noen til å filme talene og liste over gjestene med morsom tekst til hver og en, nr og bordkart med nr. - sånn at man kunne lese litt om feks. naboen ved bordet!

Fuglen skrev:
Do-kurv, noen til å filme talene og liste over gjestene med morsom tekst til hver og en, nr og bordkart med nr. - sånn at man kunne lese litt om feks. naboen ved bordet!

Dokurv! Smart!!:D

Ja, er GENIALT! Hadde masse småflasker Underberger i kurvene. Slo SKIKKELIG an, men vi feilberegnet mengden (eller gjorde vi det?), det var tomt før klokka elleve - men til gjengjeld endte to stykker opp med å sovne i grøfta :p Av annet hadde vi smertestillende, frisk, sjokolade (twist), strømpebukser (damenes kurv), kondomer (mest for moro skyld i herrenes kurv), sikkerhetsnåler, hårspray, hårlus: Bilde 1: damekurv, bilde 2: herrekurv

Sprit på samme linje som jegermeister og gammel dansk. Iflg. gubben så forebygger det fyllesyke, men er nok bare en myte. 

Kanskje litt på siden av det du spør om, men vi lånte mange vannkarafler som sto rundt på bordene og i lokalet hele dagen. Det viste seg å være uunværlig, både pga varmen og festlighetene:)

Ellers hadde jeg også litt sånne essensielle produkter som hårnåler, spray, ekstra strømpebukser osv.

Avtalte med folk som kunne fotografere, slik at vi fikk skikklige bilder fra selve festen også, i tillegg til fotografbildene.

Hadde paraplyer liggende i bil og lokalet i tilfelle det skulle bli regn (det ble det heldigvis ikke), slik at folk kunne lufte seg uten å være redde for finklærne.

Kom på en ting til: vi kjøpte masse engangskameraer på ebay som vi la rundt på bordene. Ble noen blinkskudd blant dem, men kvaliteten på kameraene var elendig (investerer et par kroner mer i kameraene "neste gang"!). 

Fuglen skrev:
Kom på en ting til: vi kjøpte masse engangskameraer på ebay som vi la rundt på bordene. Ble noen blinkskudd blant dem, men kvaliteten på kameraene var elendig (investerer et par kroner mer i kameraene "neste gang"!). 

Det har vi også planer om å gjøre!

Vi har ansatt fotograf for hele dagen, fra frisør til etter kakespretting og brudevals, så vi er ganske dekket der, men vil ha litt fra gjestenes syn også

Jeg laget også sånne kurver på toalettene med strømpebukser, neglelakk, paracet og neglefiler. De ble ikke uunnværlige men de ble godt likt!

Jeg gjorde det enkelt for de i baren med å lage en liten liste over mulige drinker som Gin&tonic, screw driver, razer etc. Det gjorde det enkelt for både gjester og bartendere sånn at en ikke måtte stå og fundere på hva en skulle ha. Kjøpte isbiter på rema.

Back
Topp