dere gifte fruer

tipp

Forumet er livet
Når du skal snakke om mannen din med en person du ikke kjenner...det være seg i banken og sånne ting. Hva sier du da? Sier du min mann,gubben,ektemannen,bedre halvdel...

Vi har vært samboere i 9 år før vi giftet oss i fjor sommer,og jeg har ennå ikke helt på en måte blitt vant med å si" min mann" For meg høres det så gammeldags ut.Og siden jeg har omtalt han som min samboer i 9 år,så er det så rart liksom[&:]skjønner..?

jeg sier mannen min

Sier mannen min. Men vi har vært gift snart 5år.
Tok sikkert litt tid før jeg ble vant, men husker ikke helt.

ORIGINAL: lenemor

jeg sier mannen min

ORIGINAL: Burger

Jeg sier mannen min. Elsker å si det Føles så flott ut å være gift å kalle noen mannen min[:D]

Signerer denne[:D]

Gubben og mannen min[;)]
Ellers så kaller jeg han for navnet hans[8D] til de som har truffe han å slikt[;)]

[:D]Stort sett GUBBEN. De første 7-10 årene vi var gift var det mannen min ,eller min mann... Nå blir det som oftest gubben... Selv på offentlige kontorer ,i telefonen ol.
Men så har vi vært samboende i 19,5 år,og gift i straks 14 år...
(Han kaller meg for kjærringa,eller hustrollet.... Så søtt[;)][:D]
Heksa og hufsa brukes bare til venner... Dragen er intern...)

ORIGINAL: Burger

Jeg sier mannen min. Elsker å si det Føles så flott ut å være gift å kalle noen mannen min[:D]

[:)]

På engelsk og tysk ( som jeg bruker til daglig) sier jeg mannen min ( altså på tysk eller engelsk) men på norsk syns jeg det er rart å si mannen min så bruker å få fort frem hva han heter så jeg kan bruke navnet hans [8D] ( skal sies at jeg aldri går i banken o.l i norge da [:-])

Back
Topp