Dere FRP velgere...

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Bensmamma

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Hyssamaia!

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Har man ikke lov til å bli skuffet over at noe helt motsatt skal styre landet i 4 nye år?
Tipper FRP velgerne hadde fått masse gratulasjoner, never

haha ikke sant.. her skulle jo t.o.m halve bv flytte til sverige om FRP vant *ler*[8D][:D]

Hvis dere synes det er så GRUSOMT med rødgrønn regjering,- kan ikke dere ta turen til Sverige,da???[:D][:D][:D] Jo surerer dere er, og jo mer eder og galle dere spyr ut,- jo deiligere er seieren!!![:D][:D][:D][:D]

Ja,det tenker jeg[8D] Velgerne representerer jo partiet vettu[8D]

Og det smalt fra rett kjeft![:D][:D][:D][:D]

Jepp[:)] Tror ikke vi skal snakke om hvem som er breiest i kjeften[;)]

Nei, vi skal nok ikke det[:D][:D][:D]

Hehe, du va noe for deg selv[;)]Tror nesten du vil ha en liten krangel på gang her. Skikkelig ovenpå!

var en sm sa en gang....

Hvis du ikke har noe fint å si,så ikek si noe i det hele tatt.....[;)] Så jeg sier ikke mye annet enn at det blir spennede nye 4 år[&:]

DEILIG med seier altså!!!![:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Mammaen til Emma

Hehe, du va noe for deg selv[;)]Tror nesten du vil ha en liten krangel på gang her. Skikkelig ovenpå!

ikke sant , å er alle AP velgerene like oppesen så kan fallet bli stort å gjøre vondt ....så hold deg godt fast Bensmamma [;)][8D]

HVORFOR gratulere når vi ikke er enig i flertallet?
det samme hadde det nok vært visst frp vant, jeg er skuffa fordi jeg vet jeg hadde
fått mer utav FRP som leder enn fæle AP!![;)]

ORIGINAL: plingpling

ikke sant , å er alle AP velgerene like oppesen så kan fallet bli stort å gjøre vondt ....så hold deg godt fast Bensmamma [;)][8D]

Hadde det blitt borgelig flertall,- HVEM hadde fått høre det da??? Utrolig dårligere tåper,- helt kvalmt.

Hadde det blitt borgelig flertall,- HVEM hadde fått høre det da??? Utrolig dårligere tåper,- helt kvalmt.

Jeg tror faktisk det hadde blitt mange negative tråder om at det ble blå-regjering gitt!
Tviiiler på at dere hadde stoppet da i hvertfall Stopper ikke når dere vinner en gang så (eller - du)

herregud for en uttalelse... hvordan hadde du følt det om frp hadde vunnet og du fikk slengt DEN i trynet?[;)] Det synes jeg var en helt unødvendig kommentar uansett hvor mye du hater frp[;)]

ORIGINAL: Emmeline

ORIGINAL: lille nupp

tror du har missforstått.. de eneste voksne her på bv i denne valgkampen er de du roper på i denne tråden[;)]

ingen har slengt mere dritt en de "rødgrønne"velgerne her inne.. de stille er frp

på seg selv kjenner man andre sies det.. og jeg tror du blander speilbildet av deg selv, med realiteten[;)]

du har brukt mer useriøse rod kallenavn på oss en vi har brukt mot deg [;)] er kansje deg selv du blir kvalm av ...[8|]

Jaggu bra at vi klarer å holde oss saklig her på BV.[8|]

ORIGINAL: lille nupp

eneste som ikke har fått respekt i denne valgkampen er frp og partiets velgere..
maken til drittkasting og svartmaling av de som ønsker forandring skal man lete lenge etter

skjønner godt "dere" ikke får noen gratulasjoner sånn som dere har drevet på før valget.. og som dere fortsetter med nå

ser ingen tråd med.. Øy dere høyrevelgere, hvor er gratulasjonene..

dårlig vinnere står som ett bra ord i denne tråden[;)]

signerer denne!

Jeg har ikke stemt Frp, men Høyre. Synes det er en tragedie at det ikke ble regjeringsskifte. Dine holdninger bare forsterker dette.

skjønne at dæm e dårlie tapera, for dæm va jo så sikker på at dettan kom t å gå dæmmes vei
æ e så evi takknemli for at d ikkje jikk sånn for frp vil kjøre norge så sinnsykt på rævva....

Back
Topp