Dere FRISØRER! trenger permanent tips ;)

snuppah88

Gift med forumet
Jeg har skikkelig tykt og stritt hår, til 5 cm nedom skuldrene ca.. men nå vil jeg ha litt bølger i håret.. er det mulig uten å se ut som en sau? [8|] frisørene jeg har vært til sier at håret mitt kjennes ut som ett typisk hestehår, vet ikke om det har noen betydning men[:D]

slik ser håret mitt ut, bare at det er lengre...

ca slik lengde har jeg nå, selv om det ikke vises så godt på dette bildet heller..

..

om dere ikke anbefaler perm, noe annet som kan ha vært fint på meg da? vil ikke ha kort hår[:D]

Er ikke frisør da, men jeg hadde nok ikke villet tatt permanent med "så kort" hår [8D]
Fort gjort at det blir sånn kjærringaktig, spesielt hvis du har såkalt hestehår tror jeg [8D]

Jeg tok perm på ei en gang som hadde hår litt nedenfor skuldrene, og det ble veldig bra.. men om frisørene som har sett håret ditt på nærthold er skeptiske, så ville jeg nok hørt på dem.
Hva med å kjøpe varmruller f.eks? eller en krølltang?
Denne har jeg, og den er veldig lett å bruke:

Tusen takk mamma i oktober.. [:)]

jeg får ikke til sånne krølltenger osv jeg[8|][&:]

JEG tror det ville blitt kult!! Men det hadde jo blitt ekstremt kort håret ditt, så du må jo belage deg på å bruke hårbånd og slikt. Men det er jo råstilig å ha håret bakover, særlig når man har så vakkert ansikt som deg!
Og siden du har "hestehår" er det vanskelig å si hvor godt en permanent vil sitte i håret.. Litt sauete blir det nok, men jeg tror det blir kult..

åå, jeg har så lyst til å prøve[:D] har du noe tips til hva jeg skal si til frisøren da? str på krøllene osv? [:)] er alt for mange her i området som ikke har peiling[:D] nesten så jeg skulle kommet innom deg når jeg og sambo skal til krsund (du bor der sant?) og besøke familien hans[:D]

Back
Topp