Dere fra Trondheim m. omegn!

Mae

Glad i forumet
Septemberlykke 2015

Er det flere fra Trondheimsområdet som har lyst å møtes en kveld?
Kan godt tenke meg å arrangere hvis det er interesse...

er gjerne med jeg :) veldig kosli meg treff også før babyene kommer :p

Tror *Månestråle* vil bli med også, hvis formen er grei!

Foreslår at vi møtes kl 18 den 12. september eller 20. september. Skriv gjerne hvilken av dagene som passer best for dere. Når vi er så få er det jo fint å få med så mange som mulig :-)

Redigert av forumansvarlig!

lillegutt09 skrev:
er gjerne med jeg :) veldig kosli meg treff også før babyene kommer :p

Jah! :)

Er ikke med i fb gruppa.

Dette blir ikke enkelt, men får prøve å koordinere en treff med både de som er i fb-gruppa og her på bv. Noen som er på fb er ikke på bv og vise versa. ;-)

Fått tilbakemeldinger på fb om at 20. september passer best.

Hvis dere vil gi tilbakemelding om hvem som har mulighet å delta på treff 20. september kl 18:00, så skal jeg reservere bord på Bare Blåbær (hvis det er mulig).

Mae skrev:
Dette blir ikke enkelt, men får prøve å koordinere en treff med både de som er i fb-gruppa og her på bv. Noen som er på fb er ikke på bv og vise versa. ;-)

Fått tilbakemeldinger på fb om at 20. september passer best.

Hvis dere vil gi tilbakemelding om hvem som har mulighet å delta på treff 20. september kl 18:00, så skal jeg reservere bord på Bare Blåbær (hvis det er mulig).

Går greit den 20. for meg:)

Da er bord reservert på Bare blåbær for 10 pers. Regner med vi kan endre på resevasjonen hvis det viser seg at vi blir flere.

Hvis jeg summert riktig er det 7 personer som er påmeldt så langt.

Fader, jeg kan ikke.
Sambo jobber utenbys og er ikke hjemme da.
Han jobber mandag til torsdags ettermiddag.

Men si gjerne ifra om dere finner tid for ett nytt møte når dere treffes da:)
Tordag til søndag:p :)

jentami* skrev:
Fader, jeg kan ikke.
Sambo jobber utenbys og er ikke hjemme da.
Han jobber mandag til torsdags ettermiddag.

Men si gjerne ifra om dere finner tid for ett nytt møte når dere treffes da:)
Tordag til søndag:p :)

Det var trist at du ikke kan bli med på første treffet, men jeg håper det blir flere anledninger og at vi da kan velge å treffes kanskje en torsdags eller fredagskveld :-)

Selvfølgelig er du velkommen på treffet 20. september. :-)

Redigert av forumansvarlig!

Jeg må desverre melde fra at jeg ikke kan komme på tirsdag...
Vi reiser nemlig til Tyrkia på søndag! Fant ut at skal vi få til en ferie sammen bare meg og typen må vi nesten gjøre d nå...;-)

Men håper at d blir flere treff, er gjerne med neste gang!:-)

Vil bare minne om treff i Trondheim på tirsdag! Håper så mange som mulig kan komme...:-)

Ser det er noen som vil, men dessverre ikke kan på tirsdag, men jeg tenker det blir flere treff fremover! :-)

Lenge sia jeg har vært her inne nå og ser jo at jeg har gått glipp av noe... Redigert av forumansvarlig!

Fjernet av forumansvarlig!

Har summert deltagerne til 4st "kommer" og 5st "kommer kanskje", fra bv og fb. Regnet *Månestråle* som "kanskje" ettersom jeg vet formen er litt variabel. Håper alle får til å komme! :-)

Back
Topp