Dere fra Tønsberg!?

Lillegull*2

Glad i forumet
Jeg ser fra terminlisten at det er flere fra Tønsberg (og omegn) her :)

Jeg flytter til Tønsbeg i juni, og har mine gode venner der fra før av. Utfordringen er at de fleste der er i helt andre situasjoner enn jeg er, såvidt jeg vet er ingen av de gravide, og kun et par har barn fra før.
Sånn sett synes jeg det hadde vært koselig å blitt kjent med noen i samme situasjon, ei å skravle med og lufte tanker (og gåturer/kafebesøk) med :)

Er det flere som har samme ønske som meg? :)

Jeg er fra Tbg :)

Flyttet hit fra nord for ca 4 år siden, trives kjempegodt. (selv om søringer er rare dyr og vanskelig å komme innpå ;) )

Vet du hvor du skal flytte og hvilken helsestasjon du kommer til å tilhøre?

Jeg er ikke fra tbg, men kun en liten busstur unna. Bor rett utenfor tbgs "lillebror" Horten :)

Jeg er fra tønsberg:) hvor i Tønsberg skal du flytte da?? Horten er ikke langt det da Troillmor til to:)

Jeg er fra tønsberg:) hvor i Tønsberg skal du flytte da?? Horten er ikke langt det da Troillmor til to:)

nei er ikke det, somsakt bare en kort busstur, Armaani laughing7
Hadde vært koselig å få til både mage og babytreff etterhvert

Jeg sniker fra november, termin 5 november. Jeg bor i Sandefjord :)

Hei. Jeg er helt ny her inne! Har fulgt litt med på forumet i 2mnd, men ikke turt å melde meg inn før nå, da jeg endelig har bikket 12 uker:) Jeg er også fra Tønsberg!:)

Jeg flytter inn til kjæresten min, like ved svømmehallen, så ganske sentrumsnært, og dermed fått jordmor i sentrum :)
Enn dere andre som bor i Tønsberg da?
Er ganske kjent i Tønsberg, ettersom jeg har bodd der i tre år tidligere, men dessverre ikke så kjent i Horten og Sandefjord.. Men som det sies over her, det er jo bare en busstur unna :)

nei er ikke det, somsakt bare en kort busstur, Armaani laughing7
Hadde vært koselig å få til både mage og babytreff etterhvert

Ja, det hadde vært koselig og møttes også før nedkomsten til de små :)
Kanskje flere av oss som kommer til å tilhøre samme barselgruppe og? Flere med jordmor i Tønsberg sentrum?

Jeg gikk til Jm i tønsberg med de to forrige barna mine... men den nye gyn som overtok praksisen der hvor jeg gikk
var ikke så intresert i det sammarbeide... så nå jobber ho gamle jordmora mi bare på sykehuset.
håper indelig at jeg kan få komme til ho å ta OUL.
barsellgruppe kommer jeg nok til å havne på hjemme i Horten.

Jeg holder også til i sentrum, men ikke fått jordmor enda. Må man velge det selv eller får man utdelt?:)

Jeg holder også til i sentrum, men ikke fått jordmor enda. Må man velge det selv eller får man utdelt?:)
Jeg ringte til jordmor selv og bestilte time. Jeg måtte vente 2-3 uker før de hadde noe ledig, så det kan være greit å være tidlig ute :)

Jeg vet hvem som er jordmor på sentrum helsestasjon, hun er HELT fantastisk :) Jeg tror hun har lang ventetid, så bestill i god tid!

Jeg hører til Slagen helsestasjon på Tolvsrød, vet ikke så mye om henne, blir spennende :)

Jeg går ikke til jordmor jeg, men kanskje jeg skal vurdere:) Er fra midt i sentrum jeg også. så tilhører sentrum:) Koselig at det er flere her fra Tønsberg område;)

Jeg bor i Porsgrunn, men det er jo bare en liten togtur unna ;)

Jeg går ikke til jordmor jeg, men kanskje jeg skal vurdere:) Er fra midt i sentrum jeg også. så tilhører sentrum:) Koselig at det er flere her fra Tønsberg område;)
Nå har jeg aldri vært i denne situasjonen før, men jeg vil tro at det er fint å kunne besøke jordmor i løpet av svangerskapet og tiden etter. Det er vel der man får det meste av informasjonen, i tillegg til å få barselgruppe - sosial hygge :)

Jeg bor i Porsgrunn, men det er jo bare en liten togtur unna ;)
Da er det bare å slenge seg på om vi får til noe treff i nærheten, jo flere vi er jo koseligere er det :)

Hvis det er den helsestasjonen rett ved senteret så er ei av Jordmødrene der fantastisk :)

Hvis det er den helsestasjonen rett ved senteret så er ei av Jordmødrene der fantastisk :)
Får håpe at det er henne jeg får snakke med på fredag jeg da :)

Back
Topp