C love K Elsker forumet 18 Jan 2011 #1 siden det var mange av dere som skulle til byen i morra og det ikke passet for alle.. så må dere bare ta turen te meg i stede for :P
siden det var mange av dere som skulle til byen i morra og det ikke passet for alle.. så må dere bare ta turen te meg i stede for :P
C love K Elsker forumet 18 Jan 2011 #3 e du med å gå tur i morgen elle?? ser de har meldt store SOL :) grrr.. hu miste bare tytten .. sko hatt en teip på ann...[8D]
e du med å gå tur i morgen elle?? ser de har meldt store SOL :) grrr.. hu miste bare tytten .. sko hatt en teip på ann...[8D]
T Turid-Laila Guest 18 Jan 2011 #4 Jada. Ta osse ein tur rondt Monane igjenn då. [:D] E så sporty atte. Ja.. Mina va øvetrøtte hu, så måtte vugga hu i søvn. [:)]
Jada. Ta osse ein tur rondt Monane igjenn då. [:D] E så sporty atte. Ja.. Mina va øvetrøtte hu, så måtte vugga hu i søvn. [:)]
C love K Elsker forumet 18 Jan 2011 #5 ORIGINAL: Sanka Jada. Ta osse ein tur rondt Monane igjenn då. [:D] E så sporty atte. Ja.. Mina va øvetrøtte hu, så måtte vugga hu i søvn. [:)] ja kvar gang eg komme inn på romme for å gi tytten så e det de kuleaugene.. hmm .. hb hu sovne snart..
ORIGINAL: Sanka Jada. Ta osse ein tur rondt Monane igjenn då. [:D] E så sporty atte. Ja.. Mina va øvetrøtte hu, så måtte vugga hu i søvn. [:)] ja kvar gang eg komme inn på romme for å gi tytten så e det de kuleaugene.. hmm .. hb hu sovne snart..