dere fra sandnes/ stavanger

Anede

Elsker forumet
hvor skal dere går til jordmor/ lege??
Jeg gikk til Anita Rydland, hun holder til i samme lokaler som Braut, forriga gang, og har tenkt meg der denne gangen også.

Jeg går til fastlegen min, så kommer jeg nok til å gå til Anita Rydland. Hun hadde jeg sist, og hun var kjempe grei..;)

Jeg går til fastlegen min, vet ikke hvor jeg skal til jordmor enda. hvem er hun dere snakker om og hvor holder hun til?

ORIGINAL: solsikke1

Jeg går til fastlegen min, vet ikke hvor jeg skal til jordmor enda. hvem er hun dere snakker om og hvor holder hun til?

Hun holder til samme plass som Braut (gynekologen som de fleste blir henviste til for UL)

Jeg skal til Braut skal til legen i morgen han som er vikar og få henvisning har spurt om få ta svangerskaps kontrollene hos Braut siden fastlegen min er vekke et år og vikaren liker jeg ikke. Så krysser fingrene for henvisningen i morgen. Men skal en tur til privat UL i morgen for jeg vil bare vite at alt ser bra ut så jeg slapper litt mer av

Skal ta en tidlig ul hos Hinnaklinikken, veldig fornøyd med den legen der. Sist gikk jeg hos jordmor på Mamastork (gikk annenhver til fastlege og jordmor), regner med jeg går der denne gangen også.

ORIGINAL: Bøllemor

Skal ta en tidlig ul hos Hinnaklinikken, veldig fornøyd med den legen der. Sist gikk jeg hos jordmor på Mamastork (gikk annenhver til fastlege og jordmor), regner med jeg går der denne gangen også.

er det ikke veldig dyrt på hinnaklinikken?

Jeg betalte bare 500 hos Jordmor Janne, for tidlig UL..

Bare et tips;)

Back
Topp