Dere fra Sandnes/Stavanger

[Hildemor]

Elsker forumet
Vi skal på konsert på travbanen i sommer...for å bo noenlunne sentralt både iforhold til å komme seg til travbanen og gå i sentrum i Stavanger,hvilket hotel ville dere valgt? Skal bruke coophotellkupp tenkte vi..

Vi har tenkt sånn at det kanskje er greiere å bo i Stavanger sentrum, og heller ta taxi/buss til travbanen når vi skal på konserten for da kan vi gå rundt i sentrum dagen før, evt spise ute osv... men hvordan er det å komme seg til travbanen? litt usikker på hvor den er..går det ofte buss?

Jeg ville bodd i Stavanger sentrum.
Og tatt buss til Travbanen. Er ikke så langt og det går nok av busser.

Victoria hotell er koselig hotell i Stavanger. Eller det nye Clarion hotellet i løkkeveien.

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Victoria hotell er koselig hotell i Stavanger. Eller det nye Clarion hotellet i løkkeveien.

Ok, det var bra..akkurat sånn vi tenkte og[:)] Greit å bo i sentrum og,ellers måtte vi jo tatt buss når vi skal ut å handle alikevel[:D]må jo en tur på ikea og,men da kjører vi jo bare[:)] Vi har sett på Thon Hotel Maritim..kjenner du til det?

Ligger det ikke ett hotell rett på siden av kvadrat kjøpesenter på forus?

Er jo gåavstand fra Kvadrat til Ikea og travbanen ligger jo rett ved siden av ikea igjen.

ORIGINAL: Sookie!

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Ok, det var bra..akkurat sånn vi tenkte og[:)] Greit å bo i sentrum og,ellers måtte vi jo tatt buss når vi skal ut å handle alikevel[:D]må jo en tur på ikea og,men da kjører vi jo bare[:)] Vi har sett på Thon Hotel Maritim..kjenner du til det?

veldig koselig hotell midt i sentrum, ikke langt fra buss-stasjonen heller...

bare husk å sjekk å dra for gardinene! ei veninne er advokat over veien fra thon,sett mye rart der gitt!

ville valgt ett annet hotell om det er mulig!! evt ett p åsandnes,tar 13 min med tog mlm sandnes og stavanger. jeg bor rett ved travbanen,kvadrat og ikea. her er det smart hotell,og snart åpner scandic!

ORIGINAL: ohBaby!

bare husk å sjekk å dra for gardinene! ei veninne er advokat over veien fra thon,sett mye rart der gitt!

ville valgt ett annet hotell om det er mulig!! evt ett p åsandnes,tar 13 min med tog mlm sandnes og stavanger. jeg bor rett ved travbanen,kvadrat og ikea. her er det smart hotell,og snart åpner scandic!

Når åpner scandic? det som er her er iallefall skikkelig bra!!
Her ligget på smarthotel før, og var greit det altså, men da må vi uansett ta buss når vi skal til sentrum.. skal være hele helgen,så vil sikkert til byen på fredagen.. Får høre litt med de andre hva de vil,men er det gåavstand fra smarthotel?

ORIGINAL: .ChRiStInE.

Ligger det ikke ett hotell rett på siden av kvadrat kjøpesenter på forus?

Er jo gåavstand fra Kvadrat til Ikea og travbanen ligger jo rett ved siden av ikea igjen.

Jo smarthotel ligger iallefall vedsiden av kvadrat[:)] Ikke frokost med der da,men helt greit hotel, har bodd der en gang før[:)]

smart er helt ok,gåavstand til ikea er vel en 10min,derfra til travbanen 5-10min, men går buss utforbi der,nr 9,den går forbi travbanen,like bak smart er kvadrat,derfra går buss nr 2 ti lstavanger og sandnes dagen lang. :)

scandic aner jeg ikke når åpner,men helt sikkert ikke lenge til! fra sandic er det ogs gå avstand,til både travbanen og tog til stavanger etc. :)

http://www.scandichotels.com/Hotels/Countries/Norway/Stavanger/Hotels/Stavanger/

ORIGINAL: ohBaby!

smart er helt ok,gåavstand til ikea er vel en 10min,derfra til travbanen 5-10min, men går buss utforbi der,nr 9,den går forbi travbanen,like bak smart er kvadrat,derfra går buss nr 2 ti lstavanger og sandnes dagen lang. :)

scandic aner jeg ikke når åpner,men helt sikkert ikke lenge til! fra sandic er det ogs gå avstand,til både travbanen og tog til stavanger etc. :)

Scandic åpner til eller i løpet av sommeren en gang.

Ville bodd i sentrum, og heller tatt bussen ut til travbanen.

Ville heller bodd i sentrum enn ved kvadrat (smarthotellet). Regner med dere vil ut å spise hver dag samt kikke i byen.

Buss går det ofte, (hvor ofte kommer an på om det er sommerruter eller ikke).

Takk for svar[:)] Da får jeg bare høre med de andre hva de vil,så får vi se...ble iallefall litt klokere[:)]

men skynd dere å book,dere bet ingenting før dere sjekekr ut!

for her er det fullt på alle hoteller hele veien. og da når det er konsert er det def snart utsolgt. regner med at han og crewet tar ett halvt hotell... :)

Ville også bodd i Stavanger, og heller tatt buss bort til travbane og IKEA[;)]
Ikea, har ikke de en gratisbuss som går fra Stavanger til IKEA da? Hukser de hadde det før i tiden hvertfall[8|] [:)]

Park In hotell , Det ligger rett ved bussholdeplassen, like ved sentrum og på bussveien mot forus.

ORIGINAL: Hehe

Ville bodd i sentrum, og heller tatt bussen ut til travbanen.

Ville heller bodd i sentrum enn ved kvadrat (smarthotellet). Regner med dere vil ut å spise hver dag samt kikke i byen.

Buss går det ofte, (hvor ofte kommer an på om det er sommerruter eller ikke).

Akkurat sånn vi har tenkt, så blir sikkert det[:)]

men takk for synspunkter alle[:)]

ORIGINAL: 5 prinsesser

Alan Jackson konserten?[:)] 

Jepp[:D]

Back
Topp