Dere fra Larvik..

Dollface

Forumet er livet
VIP
vet dere om et ålreit sted å ha dåpsfest? Gjerne Halsen/Tjølling, da det mest sannsynlig er der det blir dåp... Lokalet vi hadde sist leies ikke ut mer, og da er jeg LOOOOST....

Det må være kjøkken der, og helst alt av servise og glass og sånt også.

Hvor mange blir dere?

Vi hadde på Musikkhuset på Halsen, men da bør man være en del folk. Hvis ikke blir lokalet veldig tomt.

Enkel standard, men greit med salongen og man har det man trenger på kjøkkenet. Litt snaut med kjøleskapsplass, men det gikk.

Prøver å komme på flere lokaler der ute, men står litt still akkurat nå.

Virra skrev:
Hvor mange blir dere?

Vi hadde på Musikkhuset på Halsen, men da bør man være en del folk. Hvis ikke blir lokalet veldig tomt.

Enkel standard, men greit med salongen og man har det man trenger på kjøkkenet. Litt snaut med kjøleskapsplass, men det gikk.

Prøver å komme på flere lokaler der ute, men står litt still akkurat nå.

Hvis vi blir i Larvik, så blir vi en del... sist hadde vi det i kafeteriaen på eldresenteret nedenfor Halsekirka, og hun skal antakeligvis døpes der hun også.. men i følge farmor var det tvilsomt at vi fikk låne kafeteriaen denne gangen pga økonomi og nedleggelse blablabla....
Vi har liksom alltid hatt sånne ting der, konfirmasjoner og dåpselskaper, så å skulle finne noe annet etter nesten 20 år er ikke lett

Men musikkhuset er absolutt et godt alternativ, husker du hva du betalte?

Lurer på om det var mellom 1000 og 1500 for hele helga. Da tok de seg av alt av vask minns jeg. Men vi vasket opp det vi hadde brukt av kopper og kar.

Virra skrev:
Lurer på om det var mellom 1000 og 1500 for hele helga. Da tok de seg av alt av vask minns jeg. Men vi vasket opp det vi hadde brukt av kopper og kar.

Det var ikke ille... får høre med farmor hva hun syns.. hun er sjefen.. haha

Hehe, man kødder ikke med Farmor.

Du får si i fra om du trenger ett tlfnummer før å høre om det er ledig evnt.
Husker ikke hvem som har ansvar for utleie lenger. Men kjenner noen som vet;)

Så skal jeg prøve å komme på flere lure steder som kan egne seg i mens;)

Virra skrev:
Hehe, man kødder ikke med Farmor.

Du får si i fra om du trenger ett tlfnummer før å høre om det er ledig evnt.
Husker ikke hvem som har ansvar for utleie lenger. Men kjenner noen som vet;)

Så skal jeg prøve å komme på flere lure steder som kan egne seg i mens;)

regner med hun eller onkelen min vet, ellers så roper jeg ut

Back
Topp