dere fra kristiansand/omegn

Dollface

Forumet er livet
VIP
har dere peiling på noen som driver med modningsakupunktur?
Søgne, songdalen eller kristiansand...

Husker ikke om jeg har spurt om det og hvis jeg har så har jeg glemt svaret.....

De gjør det på sshf.. Søstera og venninna mi gjorde det der. Tror de ble henvist av jordmora de gikk til..

Hmm... Jeg fikk det jo av Elin mens hun var på helsestasjonen i S. Men nå aner jeg ikke..
Kanskje høre med hun "engasjerte" JM du har fått deg? Eller så kan jeg høre med mi når jeg skal til henne neste gang :) 

Trone skrev:
Hmm... Jeg fikk det jo av Elin mens hun var på helsestasjonen i S. Men nå aner jeg ikke..
Kanskje høre med hun "engasjerte" JM du har fått deg? Eller så kan jeg høre med mi når jeg skal til henne neste gang :) 

jeg skal ikke til henne før 24 juli.. typ 2 uker før termin

hun sekretæren til kiropraktoren min mente de gjorde det på sykehuset... og det sier jo uhun over her og.. jeg får ringe dem i morgen og høre.. hvis jeg husker........

Når skal du til jm neste gang da?

Trone skrev:
I begynnelsen av juli, mener jeg på. Var det 08.juli mon tro? 

det er litt lenge til.. må finne ut av det før iallefall.. :) Ringer i morgen jeg.. *skriver opp bak øret og lar være å vaske seg*

Trone skrev:
Si i fra når du får rede på noe da :D 

heppsipeppsi... 8. er forresten en søndag......... :P

Dollface skrev:

Trone skrev:
Si i fra når du får rede på noe da :D 

heppsipeppsi... 8. er forresten en søndag......... :P

Okda, da er det ikke den datoen, he he he!!!! 

Ja, de gjør det på sykehuset i Kristiansand. Jeg var til fødselssamtale der i vinter, og da løp jordmora inn og ut for å fikse nålene på ei som fikk modningsakupunktur. Jordmora hette Syvertsen til etternavn og var opprinnelig dansk.

signelin skrev:
Ja, de gjør det på sykehuset i Kristiansand. Jeg var til fødselssamtale der i vinter, og da løp jordmora inn og ut for å fikse nålene på ei som fikk modningsakupunktur. Jordmora hette Syvertsen til etternavn og var opprinnelig dansk.

oki.. :)

takk for svar alle, da får jeg ringe i morgen ..

Back
Topp