Dere fra Bergensområdet

**POPPSI**

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julibarna2014
Snøkrystallene2021❄️
Hvor bestiller dere tidlig ultralyd? Noen som har erfaring med noen, eller har fått anbefalt noen fra bekjente? Jeg tenker å bestille i uke 12 ca.

Om jeg kommer meg så langt i svangerskapet, vil jeg gjerne sjekke at det ikke er noen avvik og at alt står bra til:happy:

Hvor bestiller dere tidlig ultralyd? Noen som har erfaring med noen, eller har fått anbefalt noen fra bekjente? Jeg tenker å bestille i uke 12 ca.

Om jeg kommer meg så langt i svangerskapet, vil jeg gjerne sjekke at det ikke er noen avvik og at alt står bra til:happy:
Nå hadde jeg kun tidlig ul hos gyn fordi hun var så grei og sa at jeg måtte bare ringe hvis jeg ble bekymret (har mistet tre ganger tidligere) så jeg tok vel ul 3-4 ganger hos hun, men det var bare sånn 5minutters for å se om lille sprella og hjertet slo. Men i uke 24/25 var vi hos ultralydklinikken som lå på Landås før, ligger nå på paradis.
https://ultralydklinikken.no/

Kjempefornøyd med Marsha som var veldig skjønn og forklarte masse :) de tar også tidlig ul :) og fikk masse bilder og video tilsendt på en link ❤️

Har også fått anbefalt Marsha og skal dit på tirsdag.

Ultralydklinikken som ligger på paradis.

Sentrumslegene, Dr.Mortensen er veldig flink!
Nå hadde jeg kun tidlig ul hos gyn fordi hun var så grei og sa at jeg måtte bare ringe hvis jeg ble bekymret (har mistet tre ganger tidligere) så jeg tok vel ul 3-4 ganger hos hun, men det var bare sånn 5minutters for å se om lille sprella og hjertet slo. Men i uke 24/25 var vi hos ultralydklinikken som lå på Landås før, ligger nå på paradis.
https://ultralydklinikken.no/

Kjempefornøyd med Marsha som var veldig skjønn og forklarte masse :) de tar også tidlig ul :) og fikk masse bilder og video tilsendt på en link ❤️
Dr. Mortensen hos sentrumslegene
Har også fått anbefalt Marsha og skal dit på tirsdag.

Ultralydklinikken som ligger på paradis.

Annenhver her :D hva betaler dere? Er det forskjell på å dra inn på en liten sjekk typ i uke8 og å dra på full sjekk i uke 12 (for å se etter svik osv):happy:

Annenhver her :D hva betaler dere? Er det forskjell på å dra inn på en liten sjekk typ i uke8 og å dra på full sjekk i uke 12 (for å se etter svik osv):happy:

ja veldig stor forskjell. I uke 8 ser du nesten ingenting, i uke 12 ser du jo mye mer. Husker ikke prisene til Mortensen, ligger nok på nettet.

Ja full sjekk så ser de veldig nøye på alt, liten sjekk (som jeg hadde flere ganger frem til uke 12) er bare for å se om det er liv. De kan ikke se sååå mye i feks uke 8 uansett, da er det liksom en liten reke som spreller med blinkende hjertet. Uke 12++ ser de mye mer ❤️

Vedlegg

• B0A73BF2-BB1E-466C-8E20-00334FD4D4EE.png
    B0A73BF2-BB1E-466C-8E20-00334FD4D4EE.png
    72,3 KB · Visninger: 30
Hiver meg på Dr Mortensen jeg også. Hadde han dog bare i første svangerskap, men han er veldig flink
I svangerskap 2 og 3 har jeg gått hos klinikk Hausken, veldig fornøyd der også :)

Har hvert hos ultralydklinikken.. Var førnøyd. Fine bilder og god forklaring. I år var jeg på Hausken siden alt var stengt pga corona. Ikke like imponert. Synes legen ikke var så utrolig flink å takle at fosteret viste avvik. Ble ikke mer rolig av hennes opptreden. Ikke imponert over kvaliteten på bildene heller.
Ville vurdert ultralydklinikken, ultralydjordmor eller sentrumslegene siden de har fått gode tilbakemeldinger.

Ellers så jeg liv hos jordmor Kjersti i uke 7 denne gangen. Hun anbefales på det sterkeste om du ikke vil ha jordmor på helsestasjonen.

Bodde i Bergen under svangerskapet og var kjempefornøyd med Dr.Mortensen som flere andre har anbefalt :)

Jeg var hos ultralydjordmor/Versatile helse i uke 8+6, og var veldig fornøyd. Kommer til å dra tid rundt den tid denne gangen og :)

Takk for svar:happy:Bestilte til dr Mortensen i uke 12:happy:
Kunne egentlig tenkt meg å dratt et sted nå og bare for åse at det er et bankende hjerte der inne. Noen som vet om det er noen som tar en litt kjappere og billigere ul tidlig i svangerskapet?

Takk for svar:happy:Bestilte til dr Mortensen i uke 12:happy:
Kunne egentlig tenkt meg å dratt et sted nå og bare for åse at det er et bankende hjerte der inne. Noen som vet om det er noen som tar en litt kjappere og billigere ul tidlig i svangerskapet?
Ultralydjordmor som holder til i sandviksbodene er litt rimeligere hvis du ikke har passert uke 12 tror jeg ;) Jeg har selv vært hos henne til tidlig ul , uke 8 og da betalte jeg 990. Hun er kjempe koselig :)

Ultralydjordmor som holder til i sandviksbodene er litt rimeligere hvis du ikke har passert uke 12 tror jeg ;) Jeg har selv vært hos henne til tidlig ul , uke 8 og da betalte jeg 990. Hun er kjempe koselig :)

Prøvde å Google, men fikk ikke opp så mye.. vet du hva hun eller praksisen heter? :happy:

Var hos Mortensen i mitt forrige svangerskap og nå, i uke 12. Veldig dyktig og grundig lege! Betalte 1700 kr denne gangen, og tenker det er vel verdt pengene :)

Sentrumslegene, Dr.Mortensen er veldig flink!
Dr. Mortensen hos sentrumslegene
Var hos Mortensen i mitt forrige svangerskap og nå, i uke 12. Veldig dyktig og grundig lege! Betalte 1700 kr denne gangen, og tenker det er vel verdt pengene :)
Bodde i Bergen under svangerskapet og var kjempefornøyd med Dr.Mortensen som flere andre har anbefalt :)
Dere som har vært hos Dr.Mortensen etter uke 12, er det utvendig ultralyd? Har time der i morgen, og kom plutselig til å tenke på det:joyful: noen av dere som fikk vite kjønn? Jeg er 12+4 i morgen:)

Back
Topp