Dere fra Bergen...

luxusmamma

Betatt av forumet
Til alle dere mammaer og kommende mammaer i Bergen omregn. 
...vi skulle ha møttes en dag, eller hva sier dere 

ja det vil eg være med på..:)

Jeg har aldri avtalt eller noe sånt som dette over nettet før...så vet du hvordan det funker? 
emoticon
Men det hadde vært kjekt å kunne fått samle bergenserne med barn 

Jeg vil også være med på et Bergenstreff :)

Jeg er også med på bergenstreff!
Har ikke barn enda da, men veldig snart.. :)

Skulle vi gått på kaffè eller noe kanskje?

har bare vært med på ett treff før. da gikk me på kafë.
me finner en dag og dato som passer flest mulig og sted og tidspunkt. greit å treffes med den blå steinen og så gå videre til der me har avtalt :)

Jeg kan på ettermiddagen alle dager utenom mandag. Har savnet litt dette å kunne treffe andre gravide her i Bergen. Det må da være endel av oss! =D

Jeg var med på det med november 2009 klubben :) Veldig kjekt, så jeg er med denne gang også. Jeg er 100% sykemeldt, så passer når som helst egentlig :)

Kjekt at det er noen som vil være med emoticon
Det passer alle dager for meg og, men har eldstemann annenhver uke.
Men det fikser seg. 

Er det noen som kan 24.sep.?

Eg vil også være med. :) Kjekt å treffe andre gravide som er ca like langt på veg. :D
Jobber 100% og mandagar passar veldig dårlig (jobber til 17 da), men ellers går det fint. :D 

24. September høres flott ut for min del! Har egentlig ingen planer i Desember annet enn en forelsning og to.

Jeg jobber tidlig lørdag 24 september. Ferdig på jobb  halv tre.

eg er borte den helgen, men kan jo alltids være med på neste treff:)

luxusmamma skrev:
Er dumt om ikke alle kan være med 
hmm...Hva med 10.september da? 

huff.. jobbe helg.. men eg skal ikkje være den som stopper.. kommer sikkert fler treff eg og kan være med på:p 

Sist jeg var gravid lagde vi en facebook gruppe for bergensmammaene i november klubben, kunne jo gjort det her også. Føler det er lettere å planlegge treff på facebook

MartheMor09+12 skrev:
Sist jeg var gravid lagde vi en facebook gruppe for bergensmammaene i november klubben, kunne jo gjort det her også. Føler det er lettere å planlegge treff på facebook

Har desverre ikke facebook.. Slettet den for 1,5 år siden emoticon

Har ikke fått invitasjon til den enda jeg, hva heter den?

Back
Topp