Dere flotte damer..ang kriterier for skjult gruppe..

Ser den, men blir jo en ganske vanskelig oppgave om man ikke har noen kriterier å gå etter? :) Hva mener du er fornuftig @Turbo ?

Jeg tenker som deg, ned med antall uker og opp med innlegg.

For det er jo brukerne som er aktive som gruppen er for.
Den er ikke for de som er ute etter å "snoke". Man må jo har 30 innlegg i den skjulte gruppen i mnd også, for å få være der inne..

Jeg tenkte mer medlem i 2 uker og 100 innlegg jeg..
Noen har vært her en uke og har allerede nesten 300 innlegg..
 
Jeg tenker som deg, ned med antall uker og opp med innlegg.

For det er jo brukerne som er aktive som gruppen er for.
Den er ikke for de som er ute etter å "snoke". Man må jo har 30 innlegg i den skjulte gruppen i mnd også, for å få være der inne..

Jeg tenkte mer medlem i 2 uker og 100 innlegg jeg..
Noen har vært her en uke og har allerede nesten 300 innlegg..
Støtter den! :)
 
Og vi kan alltids forandre kriterier senere ;)
 
Hva med eventuelt enten 2 uker og 100 innlegg, eller 4 uker og 50 innlegg? Blir det styrete eller kan det gå an?
 
Jeg har over 100 innegg siden torsdags kveld..
Men det sier nok bare noe om hvor lite jeg har å gjøre :p

Hehe. Jeg skal nok få det til [emoji6] Er det at det er vanskelig å finne på noe å skrive som stopper meg, ikke at jeg har så mye å gjøre [emoji28] Jeg har nok lest alt Google kan få frem om graviditet snart.
 
Hehe. Jeg skal nok få det til [emoji6] Er det at det er vanskelig å finne på noe å skrive som stopper meg, ikke at jeg har så mye å gjøre [emoji28] Jeg har nok lest alt Google kan få frem om graviditet snart.

Jeg er ikke så flink til å skrive om så mye rart sjøl, jeg bare svarer i hytt og gevær ;)
Google er fantastisk; )
 
Jeg stemmer for at man kan sette ned ukene, slik at de som nylig har funnet ut at de er gravide kan bli med. Men aktivitetskravet kan godt settes opp [emoji5] Har jeg fått tilgang, forresten? Håper ikke jeg setter for strenge krav for meg selv her [emoji23]
 
Jeg har jo faktisk skrevet skikkelig lite i det siste [emoji33] Haha! Jeg må skrive mer [emoji23]
 
Er det da 100 innlegg siden 19april da? Ettersom loggen før det har blitt sletta [emoji4]
 
Håper det kommer flere inn på skjult snart :) Tror to uker og 100 innlegg er en god løsning altså :)
 
Back
Topp