Dere flotte damer..ang kriterier for skjult gruppe..

Turbo

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Hei!
Jeg legger merke til at det er mange nye her inne, som ikke oppfyller reglen om 1 mnd medlemskap på BV for å bli med i skjult gruppe. Men de har igjen ganske mange innlegg på den korte stunden de har vært her.

Det står at vi sammen kan finne regler som passer oss ift den skjulte gruppen.
Men regulerer vi på hvor lenge man har vært medlem, må antall innlegg opp.
Men man MÅ ha vært medlem minst 2 uker.

Noen tanker?

:)
 
Syns 1 mnd er helt greit. Bør også være aktivitetskrav inne på skjult.
 
  • Liker
Reactions: TPL
Jeg kjenner at jeg er veldig lite stressa for dette med skjult gruppe og tilgang. Ser ikke hvorfor noen skulle sitte og glo på hva andre skriver hvis ikke det er relevant for dem.

Tenker at krav om å være på terminlisten, OUL når det kommer og enn viss aktivitet er det viktigste, for å vise at denne gruppen er relevant for deg [emoji4]
Sikkert mange som akkurat har blitt medlemmer fordi de nettopp har funnet ut at de er gravide [emoji4]
 
Jeg syns vi kan justere opp innleggene og stille ned på 1 mnd :eek: Men vet ikke om andre syns det?
 
Er det noen kriterier for hvor mange/hvordan starte tråder o.l på skjult gruppe? Synes det fort blir så rotete med så alt for mange tråder som for det meste handler om ting det allerede finnes en tråd på, om du skjønner!
 
Hva er skjult gruppe? Hva er poenget med det?:) hva er det liksom?
Skjult gruppe er en egen undergruppe i Babyverden. Forskjellen på en skjult termingruppe og denne er at ALLE kan se innleggene her, i skjult gruppe er det kun de som er medlemmer i den som kan se det.

Noen er ikke komfortable med å dele så mye her inne hvor alt man skriver kan finnes på google f.eks [emoji4]
Derfor har man skjult gruppe for at man skal kunne delta 100%.
Litt som hemmelig gruppe på facebook [emoji4]
 
Er det noen kriterier for hvor mange/hvordan starte tråder o.l på skjult gruppe? Synes det fort blir så rotete med så alt for mange tråder som for det meste handler om ting det allerede finnes en tråd på, om du skjønner!
Ordner seg litt av seg selv det der. Når vi er litt mer erfarne babyrugere så handler trådene om litt andre ting. Nå er det mye tester, blødning, symptomer osv.
 
Skjult gruppe er en egen undergruppe i Babyverden. Forskjellen på en skjult termingruppe og denne er at ALLE kan se innleggene her, i skjult gruppe er det kun de som er medlemmer i den som kan se det.

Noen er ikke komfortable med å dele så mye her inne hvor alt man skriver kan finnes på google f.eks [emoji4]
Derfor har man skjult gruppe for at man skal kunne delta 100%.
Litt som hemmelig gruppe på facebook [emoji4]

Åja okei![emoji5] jeg vil veldig gjerne bli medlem, men jeg er veldig ny her men ganske aktiv[emoji4]
 
Skjult gruppe er en egen undergruppe i Babyverden. Forskjellen på en skjult termingruppe og denne er at ALLE kan se innleggene her, i skjult gruppe er det kun de som er medlemmer i den som kan se det.

Noen er ikke komfortable med å dele så mye her inne hvor alt man skriver kan finnes på google f.eks [emoji4]
Derfor har man skjult gruppe for at man skal kunne delta 100%.
Litt som hemmelig gruppe på facebook [emoji4]

Nja ikke helt. Det er mulig at forumet ved en feil på et senere tidspunkt plutselig kan googles. Så man skal være litt påpasselig...
 
Ordner seg litt av seg selv det der. Når vi er litt mer erfarne babyrugere så handler trådene om litt andre ting. Nå er det mye tester, blødning, symptomer osv.

Ok! For nå har det blitt så mye at jeg ikke lenger henger med og da blir det mer stress enn kos og hjelp i alle disse trådene[emoji23]
 
Enig i at vi kan justere ned antall uker men opp på antall innlegg. Hva med to uker, men 70 innlegg i steden for 50? Er jo kjekt om vi får inn flest mulig der (men som selvsagt er aktive,seriøse brukere):)
 
Jeg føler det blir litt urettferdig ovenfor de nye at de skal måtte vente lengre for å få tilgang, fordi det er jo ikke deres feil at de tester positivt senere og derfor følgelig ikke har blitt medlem før. :) Går det an å bruke skjønn? Jeg tenker at det er de som er mest aktive her inne som bør få tilgang, og at det ikke bør spille så stor rolle hvor lenge de har vært medlem.
 
Jeg føler det blir litt urettferdig ovenfor de nye at de skal måtte vente lengre for å få tilgang, fordi det er jo ikke deres feil at de tester positivt senere og derfor følgelig ikke har blitt medlem før. :) Går det an å bruke skjønn? Jeg tenker at det er de som er mest aktive her inne som bør få tilgang, og at det ikke bør spille så stor rolle hvor lenge de har vært medlem.
Ser den, men blir jo en ganske vanskelig oppgave om man ikke har noen kriterier å gå etter? :) Hva mener du er fornuftig @Turbo ?
 
Hvor mange er det egentlig som har fått tilgang til gruppen nå? Er det noen som har oversikt over det? :) Jeg er fortsatt ikke blitt medlem.
 
Back
Topp