Dere flergangsfødende...

Mammaen til Linde

Glad i forumet
Jeg venter mitt tredje barn om ca tre uker, men legen sa i dag at hodet var GODT festet. Hun ville ikke si noehva dette kunne bety mtp fødsel, så derfor spør jeg dere, kloke damer!!!

Forrige gang festet ikke hodet seg i det hele tatt, så derfor lurer  jeg på om man kan tolke noe utfra at det har festet seg allerede nå, såpass lenge før termin...??? Hvordan har det vært hos dere, når festet det seg, og når fødte dere?

PS: Det skal også sies at jeg var på kontroll for litt over en uke side, og da lå bebisen laaangt opp, og var ikke i nærheten av å ha sunket ned i bekkenet, så alt dette har skjedd på ca en uke

vet ikke om det har noe å si, når jeg gikk med første så hadde han festet seg i uke 30, jm var redd han skulle komme tidlig å det gjøre han også, uke 36 da. men er vist veldig forskjellig.

Jeg trodde bare det var litt uvanlig at hodet festet seg på flergangsfødende. Som sagt, sist festet hodet seg aldri

Hodet festet seg tidlig på alle 3, rundt uke 35. Men gikk en uke over termin 2 ganger og fødte på termin 1 gang.

Back
Topp