Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan kjenner man egentlig livmora?
Ja jeg er 160 så regner med jeg har litt kortere avstand opp til navlenJeg er 12+5 å kjenner den mellom skam beinet og navlen... På sykehuset sa de den var litt stor,men sikkert normalt når jeg har vært gravid så mange ganger før. Har vel litt å si på høyden å om navlen er lagt opp eller ikke... Jeg er 181 på sokkelesten....
Hehe,ja håper jo det. Vis ikke så er en av oss veldig feil proporsjonert!Ja jeg er 160 så regner med jeg har litt kortere avstand opp til navlen![]()
Jeg kjenner det best om morgenen, for om kvelden er jeg så bælfeit og oppblåst at det er umulig å kjenne noe som helst
Men jeg ligger på ryggen, og jobber på en måte fingrene nedover magen, helt til jeg møter på en hard kant(Og denne "harde kanten" er altså toppen av livmora ;-) )
Jeg er 12+5 å kjenner den mellom skam beinet og navlen... På sykehuset sa de den var litt stor,men sikkert normalt når jeg har vært gravid så mange ganger før. Har vel litt å si på høyden å om navlen er lagt opp eller ikke... Jeg er 181 på sokkelesten....