Dere flergangs!!!

gutt11og?

Elsker forumet
Ett spm; jeg er 2.gangs, og er i dag 12+2, og kjenner allerede nå at livmora rekker opp til navlen :-o (liggendes på rygg, med tom blære)
Er ikke det litt tidlig?? Eller er det normalt siden jeg har en ifra før?

Syns den har kommet langt opp her å! er akkurat 13 i dag, og kjenner den akkurat på navlehøyde når jeg ligger!
Er 2.gangs jeg også, med første var det ikke noe gravidmage før hvertfall uke 16.. :S

Samme her. Er 2. Gangs I uke 13+4

Okei, men da er det greit ;) skal til jordmor om 1,5 uke, så spent på sf-målet da, kontra forrige gang;)

Her tar de ikke sf-målene før etter ultralyd.
Aner ikke hvor livmora er, men høyt oppe er den i hvertfall. Var kommet et godt stykke opp mot navelen da jeg var på kontroll i uke 10, og er nok mye høyere nå.

Jeg er 12+5 å kjenner den mellom skam beinet og navlen... På sykehuset sa de den var litt stor,men sikkert normalt når jeg har vært gravid så mange ganger før. Har vel litt å si på høyden å om navlen er lagt opp eller ikke... Jeg er 181 på sokkelesten....

Hvordan kjenner man egentlig livmora?

Jeg kjenner det best om morgenen, for om kvelden er jeg så bælfeit og oppblåst at det er umulig å kjenne noe som helst :P

Men jeg ligger på ryggen, og jobber på en måte fingrene nedover magen, helt til jeg møter på en hard kant :-P (Og denne "harde kanten" er altså toppen av livmora ;-) )

Jeg er 12+5 å kjenner den mellom skam beinet og navlen... På sykehuset sa de den var litt stor,men sikkert normalt når jeg har vært gravid så mange ganger før. Har vel litt å si på høyden å om navlen er lagt opp eller ikke... Jeg er 181 på sokkelesten....
Ja jeg er 160 så regner med jeg har litt kortere avstand opp til navlen :-)

Jeg er annengangs med tvillinger og livmora er nesten opp til navlen..
Har målt sf mål både hos lege og jordmor og ligger over pga det er to der ;-)
Er 15+6 idag.

Jeg kjenner det best om morgenen, for om kvelden er jeg så bælfeit og oppblåst at det er umulig å kjenne noe som helst :p

Men jeg ligger på ryggen, og jobber på en måte fingrene nedover magen, helt til jeg møter på en hard kant :p (Og denne "harde kanten" er altså toppen av livmora ;-) )

Åja, jeg får prøve i morgen! Jeg er også skikkelig feit om kvelden! Føler meg såååå stor, også sier legen at jeg ikke har mage?!

Synes min er så langt ned jeg.. Er 2. gangs, men er jo 7 år siden jeg fikk første da. Har kanskje litt å si :) kjenner den litt over skambeinet.

Ja,høyden har sikkert noe å si ja! Jeg er knapt 160, så sikkert derfor den er høyere opp til meg!

Er 13+6 og min går 1 cm fra navelen. Var visst normalt. Ble målt til 12,5 cm :) fra ned og opp :)

Samme her, ligger langt over søylen på det papiret vi fyller ut alt på. Lege på ul sa babyen hadde veldig god plass:D er ikke unormalt:)

Jeg hadde 15 ca når jeg var 12 uker. Er 168 høy. 15 uker i morgen. Som tiden flyr:)

Back
Topp