Dere flergangs -

Imogene

Forumet er livet
VIP
- kommer dette barnet på en annen årstid enn de(n) forrige?

Sist fødte jeg 17. desember. Blir noe annet å få i begynnelsen av april, kanskje snøen er borte og det er plussgrader! Jeg har bare erfaring med å få barn tett oppunder jul i mørketid  Garderoben var jo også helt annerledes, så selvom vi får gutt igjen må jeg jo handle bittesmå sommerklær :-)

Jeg har en sønn fra før av, men han er faktisk også født i april ;) Så her blir det far og to barn som alle har bursdag samme måneden ;)

har en juligutt fra før, men e e som osftes varmere i april enn juli her haha... så d blir isje store foskjellen i klær jaffal :)

Snuppa er født i august..spennede med april barn da ja

Unnimamma91 skrev:
Jeg har også en desemberprins :) Min er født i 09 da :)
Utrolig koselig å få baby i de tider synes jeg <3

Ja, enig. Julen 2008 var utrolig spesiell for oss <3
Og på barsel var det magisk! Det duftet pepperkaker, jordmødrene nynnet på julesanger og det var adventsstaker overalt. Utrolig kos!

Imogene skrev:

Unnimamma91 skrev:
Jeg har også en desemberprins :) Min er født i 09 da :)
Utrolig koselig å få baby i de tider synes jeg <3

Ja, enig. Julen 2008 var utrolig spesiell for oss <3
Og på barsel var det magisk! Det duftet pepperkaker, jordmødrene nynnet på julesanger og det var adventsstaker overalt. Utrolig kos!

Så koselig <3 Min ble født natt til nyttårsaften, så vi fikk kalkun :D Eller kylling.. Hmmm.. Vi er litt usikre, for jeg fikk beskjed om at det var kalkun, men sambo fikk høre at det var kylling :P

Gizmonie skrev:
Snuppa er født i august..spennede med april barn da ja

Gutten min var født i august 2009 :)

har februar og mars fra før.. ;) her er det ikke så stor forskjell på årstidene.. er kaldt eller j.... kaldt.. ;) men vårbarn er godt! ut å trille med en gang!! var 30 minus dag jeg fikk ho som er født i feb...

nei første e født i april,¨å så får vi nu se katti denna kjæm ut, før sjangsen før at den her å kommer tili e vesst nok stor... sist hadde æ termin i mai da...

Lilleprins ble født i januar 2010 og da var det en helvettes vinter! Så jeg gleder meg til å få en aprilbaby :)

Har en februar prins :) Synes det er en fin måned å få barn, selv om det var snø ute og sinnsykt kaldt :p Tok han ikke med på trilletur før han var 1 mnd gammel, siden det var så kaldt :)

Jeg har et november barn og et september barn. Så det blir moro med et vårbarn!

har septemberbarn, likte faktisk godt å gå lettkledd og høygravid gjennom sommeren, men nå ser jeg frem til en nyfødtid i lysere tider, sommer og permisjon

Snuppa vår ble født i slutten av november 09.
Blir deilig med et vårbarn nå, spesielt med tanke på at vi havner på "rettsida" av september denne gangen når det gjelder barnehageplass.

Ja denne kommer vinter/ vår (mars/april). de andre har kommet høst (29 september) og sommer (4 juli)

Jeg har en august snuppe fra før, som kom i 09, det blir fint med en aprilbaby, litt morsomt for snuppa mi er født i august samme måned som meg, Knerten i magen blir sannsynligvis født i samme måned som pappaen

Guttungen ble født  midt i juli 09 så det jeg gleder meg mest til er vell å gå høygravid når det ikke er så veldig varmt ute.. Var forferdelig varmt den sommeren i da vi ventet på lillegutt =)

Veslahøna kom i juni, så garderoben er jo så og si lik. Hvis vi får jente nå å da, vel og merke! ;-)

Back
Topp