dere førstegangsmamser ;)

Finnsikkemer

Forumet er livet
dette er ingen "skremmetråd" siden vi er ulike alle sammen! :) bare en liten tankevekker.. :) noen av dere som har tenkt på hvordan kroppen kan bli etter fødsel? bare spør da jeg ikke tenkte noe på dette da jeg gikk med vesla.. jeg har alltid vært høy og slank, så mine tanker var bare at di ekstra kiloene jeg evt gikk opp ville jeg gå ned igjen.. veeeel.. var ikke kiloene som ente opp å bli det værste problemet :/

dette er ingen "skremmetråd" siden vi er ulike alle sammen! :) bare en liten tankevekker.. :) noen av dere som har tenkt på hvordan kroppen kan bli etter fødsel? bare spør da jeg ikke tenkte noe på dette da jeg gikk med vesla.. jeg har alltid vært høy og slank, så mine tanker var bare at di ekstra kiloene jeg evt gikk opp ville jeg gå ned igjen.. veeeel.. var ikke kiloene som ente opp å bli det værste problemet :/

Har ikkje tenk SÅ mykje på det egentlig.. Men så tenke eg og at det vil bli verdt det :) Men selfølgelig, vil jo tilbake til "gammle" meg etterpå :P
Kan eg spørr ka som var det verste problemet??

Utifra det du sier, høres det ut som du plages med overflødig hud. Kommer vell ann på hvor mye man går opp, hudtype og gener. Vi er jo alle så forskjellige. Har tenkt på det,men orker ikke ta sorgene på forskudd heller:)

jupp.. blandt annet overflødig hud :( altså.. seff må man tenke at det er verdt det.. men jeg hadde aldri trudd at jeg skulle ende opp med hengebuk (les. løs hus!) og fler strekkmerker enn man kan telle.. igjen.. seff er det verdt det.. men jeg har sliti veldig med selvbildet etter forrige svangerkskap :( har ikke gått i bikini en gang.. eller bada på offentlig badestrand på sommern.. og vesla er snart 3 :/

jupp.. blandt annet overflødig hud :( altså.. seff må man tenke at det er verdt det.. men jeg hadde aldri trudd at jeg skulle ende opp med hengebuk (les. løs hus!) og fler strekkmerker enn man kan telle.. igjen.. seff er det verdt det.. men jeg har sliti veldig med selvbildet etter forrige svangerkskap :( har ikke gått i bikini en gang.. eller bada på offentlig badestrand på sommern.. og vesla er snart 3 :/

Heeelt enig med deg! Å det jeg la på meg trodde jeg skulle gå fort bort... Men det er jo verdt det :) Jeg vurdere faktisk operasjon når jeg fyller 30, får å få "orden" på kroppen :)
Ikke meningen å kuppe tråden da jeg ikke er førstegangs, men måtte bare svare ;)

Da burde du tenke på å operere det bort. Kjenner 2 damer som gikk rundt i 20 år og var misfornøyd. Det er ikke godt:( de lever livet på en helt annen måte i dag, går i bikini og. Husk mange av strekkmerkene forsvinner med huden de fjerner.

Heeelt enig med deg! Å det jeg la på meg trodde jeg skulle gå fort bort... Men det er jo verdt det :) Jeg vurdere faktisk operasjon når jeg fyller 30, får å få "orden" på kroppen :)
Ikke meningen å kuppe tråden da jeg ikke er førstegangs, men måtte bare svare ;)

vurderer også operasjon! ser ut som magen har vært i krigen.. gikk opp fra 58-93.. nede på 60 igjen nå.. alt annet enn pent :(

Du har vært flink med vekta da:) men huden kan man vell ikke akkurat styre selv:/ min venninne sier at det eneste hun angrer, er at hun ikke gjorde det før. Hvis jeg får samme problemer vil jeg også gjorde det. Det går jo veldig utover selvbildet..

vurderer også operasjon! ser ut som magen har vært i krigen.. gikk opp fra 58-93.. nede på 60 igjen nå.. alt annet enn pent :(

Skjønner deg godt.. Jeg slanket med veldig i håp om at kroppen skulle bli bedre, men nei. Ble slankere, men huden rundt magen hang enda. Har vært å pratet med fastlegen min å han sier at det er umulig å trene det bort, for det er dødt! Det er bare overflødig hud.. Så jeg gleder meg til jeg er ferdig med barn å kan begynne å tenke på kroppen :)

hadde aldri trudd det skulle bli sånn ihvertfall.. så tenkte bare å lufte tankene.. sånn at man har det i bakhodet.. er ikke alle kiloene man kan noe for.. jeg fikk utrolig mye vann pga av komplikasjoner og en fæææl bekkenløsning.. men dere burde prøve å være litt aktive.. ikke sette dere ned å bli sittende..

Takk for tipset! Jeg kommer meg på treningsstudio 2-3 dager i uka, og går tur. Nå som formen er på tur opp og er det enda bedre. trener mest Pga jeg har dårlig rygg fra før og vil passe på, og min mamma la på seg 30 kg da hun fikk meg.. Spiste vell for 2:) Alt det vannet kan man ikke styre nei.. håper du finner ut av hva som passer for deg! Dumt det skal bli sånn etter en graviditet:/ Men en operasjon vil du nok ikke angre på nei, når du sliter med det. Det er verdt det vil jeg tro:) du er jo så ung og

Skjønner at det kan være tungt for deg, men hadde det spilt noen rolle om du visste det før graviditeten?

Det var aldri en problemstilling for meg fordi jeg ikke kunne gjort noe fra eller til under graviditeten.
Tenk at man får noe så fantastisk ut av det da:) man kan alltids gjøre noe med kroppen i ettertid:)

Jeg tenker svææært mye på det! Derfor er trening svært viktig for meg under svangerskapet! I tillegg prøver jeg å passe på hva jeg putter i munnen, spiser oftere enn jeg gjorde før, men det jeg putter i munnen er ikke av det usunne slaget.. blir ofte en banan som mellommåltid, og en ekstra brødskive til lunsj og kvelds.. Er så sykt sulten! Min største frykt er at kroppen skal bli ødelagt, uansett hvor verdt det det enn vil være..

Back
Topp