Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke merket det så veldig på barna på min base, men ser at det ofte er litt stress i hentingen når barna må forte seg å gjøre seg klar for å rekke turn/dans/fotball. Barna er også slitne etter barnehagen så jeg synes personlig at de kunne godt ha ventet med slikt til barna begynner på skolen, evt i 5 årsalderen![]()
Jeg vet de merket det på noen av barna i barnehagen som jentungen gikk i.
De var tydelig mer slitene enn før de startet på flere aktivtiteter i uken. Når man går fra null til to aktiviteter på kort tid, på 3, 4, 5 åringer, så er det klart det blir for mye for mange. Og mange har jo lange dager i barnehagen fra før av.Hvordan merka de det?
Kommer an på hva du mener med å merke det. Jeg ser ingen sammenheng mellom at barna er slitne og går på aktiviteter. Hvor lange dager de har i bhg, hvor mye søvn de får på natten, om de sover natten igjennom, om de har faste leggerutiner og våkner av seg selv på morgenen har mye mer å si. I tillegg hvor stabil og forutsigbar hverdagen og familielivet er. Derimot merker jeg stor forskjell på barnas motorikk av de som går på treninger og har familier som er aktive sammen med de. Merker det også på kognitiv utvikling dersom barna er mer fysisk aktive og får utfordringer fysisk.Nå tenker jeg på at barna skal være med på så mange fritidsaktiviteter fra de er yngre og yngre, merker dere dette på barna i bhg?