Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis dere ikke har vært der noe særlig så hadde jeg sagt to dager.Trone skrev:
Er mye for en treåring å se og hvis dere skal få med dere det meste så holder det ikke med en dag.
Syntes nå jeg da :)
Pst: Det er ikke sikkert alle karuseller er åpne, men det er ikke så mange karuseller en på den alderen kan ta uansett så dere går ikke glipp av noe særlig på det.
Gollemor skrev:
Er mye for en treåring å se og hvis dere skal få med dere det meste så holder det ikke med en dag.
Pst: Det er ikke sikkert alle karuseller er åpne, men det er ikke så mange karuseller en på den alderen kan ta uansett så dere går ikke glipp av noe særlig på det.
Var der 2 dager i fjor sommer :)
Tenker vi fokuserer på selve dyreparken denne gang. Ikke så mye som skjer hos Sabeltann og i Kardemomme-by.
Ku-toppen rakk vi ikke sist, så den blir prioritert nå.
Gollemor skrev:
Var der 2 dager i fjor sommer :)
Tenker vi fokuserer på selve dyreparken denne gang. Ikke så mye som skjer hos Sabeltann og i Kardemomme-by.
Ku-toppen rakk vi ikke sist, så den blir prioritert nå.