dere erfarene flaskemammaer!

sukkerspin

Forelsket i forumet
jeg lurer på en ting... når går man over fra 1'r tuter til 2'r tuter???

Jeg er ikke noe erfaren flaskemamma da, men sto å så på flasketutene på apoteket i dag. 2'erene står det at er fra 1 mnd +, så 1'erene er vel da frem til en er 1 mnd?

oki.. for det virker på mg som om snuppa går lei av å suge å velger bare å små spise.. å sovner før hun er mett... er jo 7 uker nå så kanskje på tide å bytte...

Jeg har avent flasker og her er tut nr 2 fra 1 måned. Jonas er nå 6 uker og vi bruker fortsatt nummer 1. Han drikker ofte veldig fort, så er fint om det ikke kommer for mye når han spiser. Det renner i alle fall litt på siden. Jeg venter dermed litt til før jeg bytter.

Vi begynnte med 2er smokker når Evenn var rundt 1 måned,men bruker fortsatt 1er smokker iblandt..

Emil drakk veldig fort når vi begynte med flaska så da holdt vi på 1-er tutene ganske lenge, men nå er han blitt flinkere til å kontrollere melkestrømmen så nå bruker vi bare 2.er tuter! [:D] Gikk litt fort i starten før han ble vant med at det større hull, men nå går det kjempefint:) han er nå snart 7 uker..og vi begynte vel med 2.er tutene når han var 5 uker[:)]

ORIGINAL: Ephexita

har brukt 2ère hele veien jeg..
Tenkte å bytte ut de nå med 3ère faktisk. hehe
Snuppa sovner før hun er mett, så blir mye av og på spising- tar visst for lang tid når det blir mer i flaskene[8D]

Samme her. Vurderer 3'ere jeg også... [;)] Matglade barn vi har gitt! [:D]

her er gutten 13 uker og vi bruker stort sett 1'r tutt fortsatt. Har prøvd 2 men ble litt for mye luft for ham enda. Men går gradvis over til 2 nå da [:)]

Back
Topp