Dere er UNIKE jenter!!!!

FrøkenSia

Elsker forumet
Jeg fikk bare behov for å skryte litt av dere alle sammen,
maken til god gjeng skal man lete LENGE etter!!![:)]

Har vel igrunnen tatt det litt for gitt att jeg "har" dere å komme inn til,
men etter att jeg har fulgt med inne på ett annet "terminforum"(oktober09) så skjønner jeg virkelig hvor fint vi har det her!!!
Kjenner jeg blir helt paff over att "voksne" mennesker kan slenge så mye dritt til hverandre pga bare "filleting"[:-] De krangler jo om alt mulig...[&:]
Jeg holder meg langt unna kranglene og gidder heller ikke blande meg...selv om jeg virkelig får lyst til å fortelle visse brukere om hvordan man skal oppføre seg over for andre mennesker!!

Vil bare TAKKE dere jenter,for att vi er en så fin gjeng,
og att vi fortsatt holder ut på September06!!!![:D]

Tar det til meg jeg[:)] Og signerer på alt! Ganske utrolig at vi har "holdt sammen" så lenge nå[:)] Flotte jenter hele gjenge![:)]

Jeg er helt enig med deg [:)] Det er noe spesielt med September 2oo6 asså [:D]
FANTASTISKE mamma'er her inne [:D]

Har også samme erfaringer med terminforumet til Aslak!! ER så utrolig takknemlig for september06 gjengen!

STOR KLEM TIL DERE ALLE!

Ja, vi har noe spesielt her inne. Jeg er veldig glad for at jeg har dere. Hvis det er noe jeg føler for å dele på godt eller vondt så blir det her, ikke på november 09.[;)] Det er ikke så viktig hva de sier som det dere sier - for dere kjenner jo meg.[:D]

helt enig - september 06 er en helt spesiell gjeng, og jeg betrakter dere som venner og fortrolige, det er ufattelig godt å ha dere å gråte, skryte og klage til!!

Må si meg VELDIG enig i det dere alle skriver.. [:)]

ORIGINAL: lenemor

helt enig - september 06 er en helt spesiell gjeng, og jeg betrakter dere som venner og fortrolige, det er ufattelig godt å ha dere å gråte, skryte og klage til!!

Ja, det er rart det der, for jeg ser også på dere som venner, men de fleste av dere har jeg ikke møtt.[8D] Det føles likevel sånn etter alle disse årene.

Kunne ikke vært mer enig!

Setter kjempestor pris på alle de flotte damene her inne!

Back
Topp