Dere er jo helt hysteriske!!

Starbucks_

Forelsket i forumet
Dere sitter tre timer og oppdaterer siden, ringer, sender mail og er helt forstyrra jo [8|]

Dere får da vite det iløpet av dagen! Er det mulig... Spiller det virkelig så stor rolle om det er kl 8 eller 12 i dag.

Skaffe seg ny server? Virkelig? Skal de virkelig bruke flere hundre tusen kroner på en server fordi nyskjerrige nordmenn bruker siden deres EN gang i løpet av ett år?

Lett for deg å si, som har fått sjekka [8D]

Neida, jeg gidder ikke å stresse, men jeg er jo sykt nysgjerrig på om jeg har gjort det like bra som i fjor [:)]

Jeg er helt enig med HI, og jeg her IKKE fått sjekket min enda.. [8|]

Synes det er litt voldsomt jeg også, men jeg synes ikke det er så mye bedre med alle de som gidder og lage en tråd om at folk er hysteriske osv. [:-]

Legger til at jeg ikke har sjekket min heller, og stresser ikke med det, så jeg følte meg ikke truffet på noen som helst måte hverken av den ene eller andre siden. [8D][8D]

ORIGINAL: Starbucks_

ORIGINAL: lmk88

Tolker det som at du har fått vite din selvangivelse? [8D]

Spiller ingen rolle

Nei, helt klart ikke[8|]

ORIGINAL: Froskegele

Jeg er helt enig med HI, og jeg her IKKE fått sjekket min enda.. [8|]

sign.. prøvde en gang, men da jeg ikke kom inn orka jeg ikke prøve mer.

ORIGINAL: Gollemor

Spiller ingen rolle

Nei, helt klart ikke[8|]

Plager deg i dag da?
Trenger ikke være spydig til meg nei.

ORIGINAL: Gollemor

Spiller ingen rolle

Nei, helt klart ikke[8|]

Jeg fikk ikke vite det før i 14 tiden i fjor, så NEI det spiller ingen rolle om jeg veit det eller ikke!

Jeg holdt da for faen ikke på sånn fordi!  Er jo helt vilt..

lurer på åssen de klarte seg før i tiden uten internett.. tenk å måtte vente på posten i flere dager... [8|]

Dere sitter tre timer og oppdaterer siden, ringer, sender mail og er helt forstyrra jo [8|]

Dere får da vite det iløpet av dagen! Er det mulig... Spiller det virkelig så stor rolle om det er kl 8 eller 12 i dag.

Skaffe seg ny server? Virkelig? Skal de virkelig bruke flere hundre tusen kroner på en server fordi nyskjerrige nordmenn bruker siden deres EN gang i løpet av ett år?

Og du bryr deg fordi??? [8|]

Går det så hardt utover deg og din dag, hva andre bruker dagen sin på, at du må lage en hysterisk tråd om hvor hysteriske alle andre er? [:o]

Har igrunnen prøvd 2 ganger, men jefg visste jo at det ville bli sånn[;)]
Hele norge prøver å sjekke skatten,samtidig... hehe!

Jeg går ut å nyter sola,å sjekker i kveld[:D]
Vet ikke om jeg får den på papir jeg... husker ikke om jeg har sagt nei til det....

ORIGINAL: Dollface

lurer på åssen de klarte seg før i tiden uten internett.. tenk å måtte vente på posten i flere dager... [8|]

Tipper man gikk i postkassa, hvert 2 minutt jeg,sånn i tilfelle[8D]

ORIGINAL: HanneHM

Og du bryr deg fordi??? [8|]

Går det så hardt utover deg og din dag, hva andre bruker dagen sin på, at du må lage en hysterisk tråd om hvor hysteriske alle andre er? [:o]

Ehm.. JEg må no få lov å bry meg om akkurat det jeg vil. Når hele BV og Facebook blir nedlassa med altinn og skattehelvette, blir jeg frustrert og da ble det ett innlegg her. Som mange her inne gjør når noe frustrerer.

SJOKK?

Jeg fikk ikke vite det før i 14 tiden i fjor, så NEI det spiller ingen rolle om jeg veit det eller ikke!

Jeg holdt da for faen ikke på sånn fordi!  Er jo helt vilt..

Det har da en del å si faktisk. Nå fikk jeg heldigvis min i posten nå.. Så puster ut og lar altinn.no hvile frem til neste år..

ORIGINAL: lillemy2000

ORIGINAL: Dollface

Tipper man gikk i postkassa, hvert 2 minutt jeg,sånn i tilfelle[8D]

Hadde vært mye bedre [8D]
Hadde jeg måttet kle på meg og kommet meg opp av sofaen [:D]

Back
Topp