Dere er herlige!

snart3barnsmor16

Gift med forumet
Synes denne terminklubben er såå herlig! dere alle er så GOOE mot hverandre..:):) "ingen spm er rare, dumme eller teite" burde være motto vårt:)

MÅTTE bare meddele det!

Ha en strålende dag jenter :D

:) enig! Er for mange forum der folk hakker på rettskriving og andre folks meninger :-0 orker ikke være aktiv på sånne! Har ikke opplevd noe sånn her !

Nei, hva er vitsen med å hakke på bagateller? Er ikke rart det er krig i verden! :) hehe.. 

Liker god stemning! :D Det er såå mye kjekkere da! :) 

Enig med deg. Jeg kommer fra ei termingruppe der alle er gode mot hverandre og det samme som du sier at ingen spørsmål er rare eller dumme. Man skal spørre om man lurer, og man lærer ingenting uten å spør heller. Var veldig skeptisk til å melde meg inn på ny gruppe siden jeg trivdes så godt der jeg har vært hele tiden, men jeg angrer ikke :)
MEN selvsagt kan man være uenige noen ganger, da må man bare bli enige om at vi er uenige :)

emoticon  digger dere hele gjengen!

Støtter denne:-))) Det er utrolig kjekt å kunne være med i en slik gruppe.

Støtter denne jeg også, herlig å kunne prate med dere uten å føle seg dum ,håpløs,det er så godt å føle seg velkommen og en i gjengen stor klem til alle sammen

Jeg er så hjertens enig :)Fint å kunne lufte spørsmål uten å bli dømt :)

Helt enig, synes det er koselig å lese det andre skriver og lett å stille spørsmål. Selvom de er litt dumme. Veldig bra forum :) GO november 2012.emoticon

Back
Topp