dere er heldige

Darlima

Flørter med forumet
Som har en å dele hverdagen og lykken med å være gravid. Her har jeg sitti alene med gleden siden jeg fant ut at jeg var gravid 26 juli. Greit nok, ringte jo typen å foratalte det. Han blei jo mega glad. Men har ikke snakket med han siden 30 juli
Han er i london og har ingen internett tilgang og har på toppen av lykken mista tlf  Har ingen jeg kan grine til om kvlame, hormoner, at jeg er sliten osv. Går på veggen snart. Kom hjeeeeeeeem.... ahh.....
Det var min første sutre tråd... Små sjalu på alle andre gravide med gubbe hjemme som man kan klage og syte til, som kan gjøre hverdagslige ting "vi ikke gidder"

Huff trasig.. Men om det er noen trøst, så har jeg gubben min her jeg. Og han gjør ikke noe ekstra, han er så opptatt med jobb at han knapt er hjemme likevel.. Og når han er her, er jeg så hormonell at han bare irriterer meg.. haha.. stakkar...
Håper din kjære kommer hjem snart da!! :)

Min gubbe bare klager på at eg klager hehe

Ikke så mye sympati her i huset heller :P

sympati vet jeg ikke helt hva er, samboern' er nesten mer hormonell enn meg tror jeg. Og det er ikke akkurat som han går rundt her og jubler, jeg tror han glemmer det meste parten av tiden, håper på at det går litt mer opp for han etterhvert som magen vokser.

Men... det er jo  lett for meg å si som har han her da :) 

vio skrev:

Samme her, og nettopp derfor klager jeg ikke til han. Har ikke gjort det de to andre gangene heller. Det er jo nettopp derfor disse forumene finnes bl.a, for at vi skal ha et sted å være hormonell. Jeg bruker resten av nettverket mitt, men denne gang er det ikke så mange jeg kan klage til, siden folk generelt mener jeg kan skylde meg selv som ikke brukte beskyttelse...

Jeg er alene, så jeg sitter bare å syns synd på meg selv :P sitter bare å brekker meg over bøtta nå uten at det kommer noe...sånn går nå dagene, heldigvis kommer det noe positivt ut av det til slutt.

Jeg er alene, så jeg sitter bare å syns synd på meg selv :P sitter bare å brekker meg over bøtta nå uten at det kommer noe...sånn går nå dagene, heldigvis kommer det noe positivt ut av det til slutt.

vi får klage litt til hverandre i stedenfor da ja :)

Aller siste skrev:

vio skrev:

Samme her, og nettopp derfor klager jeg ikke til han. Har ikke gjort det de to andre gangene heller. Det er jo nettopp derfor disse forumene finnes bl.a, for at vi skal ha et sted å være hormonell. Jeg bruker resten av nettverket mitt, men denne gang er det ikke så mange jeg kan klage til, siden folk generelt mener jeg kan skylde meg selv som ikke brukte beskyttelse...

Back
Topp